30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 547)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Bestelstatus

Ik heb vorige week mijn eerste en nieuwe MBP besteld via de Apple Online Store. De verzending nog 2 weken.

“Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
    Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 – 06 Nov, 2008”

Bij de verzendingsmethode staat het volgende:
    “Merge In Tnst NL Til”

Weet iemand wat dit precies inhoud en kan het gebeuren dat ik mijn MPB gewoon eerder krijg?
    Alvast bedankt voor de reacties.:)

Bijdrager
    solutions

Go to the source, go to the source, fluisterde Klein Duimpje.

Inactief
    Anoniem

Bel even met Apple. Gratis nummer en je weet het snel genoeg.

Inactief
    Anoniem

Nou, dat de verwachte verzenddatum 7 werkdagen is, en de te verwachte leverdatum uiterlijk 6 november. Dus uiterlijk 6 november kan je m verwachten.

Merge In Tnst NL Ti, betekend dat je MBP wordt samengevoegd in Tilburg (Ti) met andere producten die je misschien hebt besteld? Als ze daar zijn samengevoegd tot 1 levering dan komen ze naar je huisje toe.

Bijdrager
    ChrisMax

Aha kijk nu is het allemaal een stuk duidelijker, harstikke bedankt allemaal :D
    Ik kan niet wachtten!

Bijdrager
    filipb

Hello everybody, sorry for not speaking Dutch, but I’ve used Google Translate to translate this post since I have the same problem. Hi ChrisMax, you are not the only one. I took the MB CTO (US keyboard and 320 GB disk) on Oct 15. Now I have

Verwachte verzenddatum: 8 werkdagen
    Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2008 – 07 Nov, 2008

and

Merge In Tnst NL Til

So obviously something is going on :). However I don’t understand how is it possible that the order will take so long since I live in Delft which is not far to Tilburg :(. It is strange because 8 working days (if “werkdagen” is “working days”) is on Oct 27 and the expected delivery is Nov 6 which is difference of seven working days. I’ve just came to NL so I am not experiences with TNT post and Apple Store in NL but do they really need 7 working days to get it from Tilburg to Delft?

Moderator
    Mac Daddy

No, your MBP isn’t coming out of Tilburg. Probably it’s coming out of China. In total de transport takes 7 days. When it is in Tilburg it won’t take long till you have it in your hands.

Bijdrager
    filipb

Hm, thanks, ok. So “Merge In Tnst NL Til” means that the rest of the order (iPod, printer, sleeve I took beside the MB) is waiting in Tilburg for the MB to be assembled (since it is BTO) and to come from China? I can’t wait to get it:)

Bijdrager
    Rub3n

Yes your different products will be merged into one package and will be send out from Tilburg to Delft!

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Bij mij staat precies hetzelfde bij geschatte leverdatum en verzendwijze. (woon in Kerkrade). Ik denk dat de levering wordt gedaan door TNST, en die hebben het distributiecentrum zeker in Tilburg. Ik denk dat die informatie er al van te voren staat, zodat je er van op de hoogte bent, en misschien kan melden als je liever een ander verzendbedrijf zou willen. Maar met dat samenvoegen begrijp ik niet helemaal. Ik heb alleen een MBP besteld. Maar de Applecare staat erbij als een 2e item…

Inactief
    Anoniem

Dat TNST betekend volgens mij geen geen TNT als je dat soms bedoelt. Mijn bestelling een paar weken geleden had dit ook, en werd uiteindelijk geleverd door UPS. (verzending vanuit China werd toen geregeld door Walsh Western BV)

Bijdrager
    MouseMighty

Whahahahahahahahaha :P Sinds wanneer worden Mac’s in Tilburg in elkaar gezet??? Wat een giller! maar goed, bel even met het info nummer en je weet meer. Zo moeilijk is het niet en minder werk dan het zoveelste topic/reactie moeten lezen. Nou maar hopen dat je thuis bent als ze hem komen brengen anders heb je nog pech :evil:

Moderator
    Mac Daddy

Euhm…

De MacBook wordt niet in Tilburg in elkaar gezet, maar de andere dingen die bij de MacBook zijn besteld worden daar samengevoegd met de MacBook.

Bijdrager
    ChrisMax

Ik kan straks precies zien waar mijn MBP is en dan weet ik ook ongeveer wanneer die in huis is. Gewoon een kwestie van een dagje vrij nemen die dag en gelijk aan de gang gaan:)

Bijdrager
    Xiapano

Ik heb 14 oktober gelijk mijn MacBook besteld..

Er stond dat het 7 werkdagen duurde voordat die verzonden werd.. Hij zou dan 3-4 november komen.. Maar ik kijk net op de bestelling status pagina van Apple.. en wat zie ik :D?

Klaargemaakt voor verzending
    Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
    Verwachte leverdatum: 03 Nov, 2008 – 04 Nov, 2008

Ik ben echt benieuwd!

Bijdrager
    Barabas2005

Ditto bij mij, alleen met een verwachte leverdatum van 29-30 Oktober.

Bijdrager
    Demon Hunter

Bij mij ook:) Klaargemaakt voor verzending, verwachte leverdatum 29-30 oktober, is ie er waarschijnlijk wel wat eerder lijkt me:)

Bijdrager
    Xiapano

Ik las op i-net dat het dan meestal korter duurt..

Maar zal me benieuwen of die vandaag nog verstuurd word dan.. :lol:

Bijdrager
    ChrisMax

Bij mij is die nog steeds niet verzonden:( Ik heb hem vorige week donderdag besteld..

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Bij mij is de verwachte leverdatum nog altijd 5-6 november. Maar ik heb ook een MBP gekozen met alle maximale opties….

Bijdrager
    ChrisMax

Hoe duur was die?:o hehe

Bijdrager
    ChrisMax

http://www.tomschlenkhoff.com/2008/10/merge-in-tnst-nl-til-makes-apple-fanatics-shiver/

En dit stond op forum van gast die een MBP had besteld:

Configuration: MBP 2.4Ghz/250GB/4GB/MiniDP->DVI
    Order: 15th Oct 8:29AM GMT
    Shipping method: Merge In Tnst NL Til (shipping to Spain)
    Ships: In 7 business days
    Delivers: 03 Nov, 2008 – 04 Nov, 2008
    Shipped/Received date: N/A

Best jammer dat wij het niet zo gedetailleerd zien:|

Bijdrager
    ipodtouch

Yess!

Ik heb mijn Macbook besteld op dinsdag 14 oktober en sinds vandaag staat die op klaargemaakt voor verzending, ik heb bij mijn bestelling ook een iPod Nano 8GB besteld. Ik houd jullie op de hoogte.

Bijdrager
    Xiapano

Beter!

Ik ben benieuwd of die voor 5 uur nog word verzonden.. of het morgen verzonden word:lol:

Bijdrager
    spacefreek

Bij mij ook besteld op de 14e, en verwacht op de 5e november, zelf verwacht ik hem toch wel iets eerder…

Bijdrager
    Xiapano

Staat die van jou ookal op “Klaar voor verzending dan”?

Moderator
    Mac Daddy
    ”RamonPouw”

Beter!

Ik ben benieuwd of die voor 5 uur nog word verzonden.. of het morgen verzonden word:lol:

Jij denkt dat de distributie wereld om 5 uur stopt? Dat gaat 24 uur per dag door.

Bijdrager
    Xiapano

Ow echt?

Ik dacht .. dat het product nu bij Apple ligt.. en die is maar open tot 5 uur.. Dus ik dacht dat Apple hem dan de volgende dag stuurt..

Of ik heb het totaal fout? Of ligt de MacBook niet bij Apple?

Bedankt ..

Moderator
    Mac Daddy

Bij welke Appel? Er zijn er meer op de wereld.:wink:

Hij ligt waarschijnlijk bij een distributiecentrum, of zit alweer in een vrachtwagen, of op een boot. Distributie gaat 24 uur per dag door. Dat betekent niet dat jouw MacBook ook al die tijd in beweging is, maar de distributie wereld wel.

Bijdrager
    RoyHochstenbach
    ”ChrisMax”

Hoe duur was die?:o hehe

€3003,01 (incl. Applecare)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 547)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.