-
Q:
Bestelstatus
Ik heb vorige week mijn eerste en nieuwe MBP besteld via de Apple Online Store. De verzending nog 2 weken.
“Nog niet verzonden Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 05 Nov, 2008 – 06 Nov, 2008”Bij de verzendingsmethode staat het volgende:
“Merge In Tnst NL Til”Weet iemand wat dit precies inhoud en kan het gebeuren dat ik mijn MPB gewoon eerder krijg?
Alvast bedankt voor de reacties.InactiefAnoniem20 oktober 2008 om 12:32Bel even met Apple. Gratis nummer en je weet het snel genoeg.
InactiefAnoniem20 oktober 2008 om 12:32Nou, dat de verwachte verzenddatum 7 werkdagen is, en de te verwachte leverdatum uiterlijk 6 november. Dus uiterlijk 6 november kan je m verwachten.
Merge In Tnst NL Ti, betekend dat je MBP wordt samengevoegd in Tilburg (Ti) met andere producten die je misschien hebt besteld? Als ze daar zijn samengevoegd tot 1 levering dan komen ze naar je huisje toe.
Hello everybody, sorry for not speaking Dutch, but I’ve used Google Translate to translate this post since I have the same problem. Hi ChrisMax, you are not the only one. I took the MB CTO (US keyboard and 320 GB disk) on Oct 15. Now I have
Verwachte verzenddatum: 8 werkdagen
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2008 – 07 Nov, 2008and
Merge In Tnst NL Til
So obviously something is going on :). However I don’t understand how is it possible that the order will take so long since I live in Delft which is not far to Tilburg :(. It is strange because 8 working days (if “werkdagen” is “working days”) is on Oct 27 and the expected delivery is Nov 6 which is difference of seven working days. I’ve just came to NL so I am not experiences with TNT post and Apple Store in NL but do they really need 7 working days to get it from Tilburg to Delft?
Bij mij staat precies hetzelfde bij geschatte leverdatum en verzendwijze. (woon in Kerkrade). Ik denk dat de levering wordt gedaan door TNST, en die hebben het distributiecentrum zeker in Tilburg. Ik denk dat die informatie er al van te voren staat, zodat je er van op de hoogte bent, en misschien kan melden als je liever een ander verzendbedrijf zou willen. Maar met dat samenvoegen begrijp ik niet helemaal. Ik heb alleen een MBP besteld. Maar de Applecare staat erbij als een 2e item…
InactiefAnoniem21 oktober 2008 om 14:18Dat TNST betekend volgens mij geen geen TNT als je dat soms bedoelt. Mijn bestelling een paar weken geleden had dit ook, en werd uiteindelijk geleverd door UPS. (verzending vanuit China werd toen geregeld door Walsh Western BV)
Whahahahahahahahaha
Sinds wanneer worden Mac’s in Tilburg in elkaar gezet??? Wat een giller! maar goed, bel even met het info nummer en je weet meer. Zo moeilijk is het niet en minder werk dan het zoveelste topic/reactie moeten lezen. Nou maar hopen dat je thuis bent als ze hem komen brengen anders heb je nog pech
Ik heb 14 oktober gelijk mijn MacBook besteld..
Er stond dat het 7 werkdagen duurde voordat die verzonden werd.. Hij zou dan 3-4 november komen.. Maar ik kijk net op de bestelling status pagina van Apple.. en wat zie ik :D?
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 7 werkdagen
Verwachte leverdatum: 03 Nov, 2008 – 04 Nov, 2008Ik ben echt benieuwd!
http://www.tomschlenkhoff.com/2008/10/merge-in-tnst-nl-til-makes-apple-fanatics-shiver/
En dit stond op forum van gast die een MBP had besteld:
Configuration: MBP 2.4Ghz/250GB/4GB/MiniDP->DVI
Order: 15th Oct 8:29AM GMT
Shipping method: Merge In Tnst NL Til (shipping to Spain)
Ships: In 7 business days
Delivers: 03 Nov, 2008 – 04 Nov, 2008
Shipped/Received date: N/ABest jammer dat wij het niet zo gedetailleerd zien
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.