9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    sjoetoe

Bestelling met overboeken Macbook pro?

Ik heb vrijdag avond een Macbook pro bestelt door middel van een overboeking. Op de bestelpagina staat nog steeds dat de betaling niet binnen is terwijl het al wel een paar dagen is afgeboekt. Ik vroeg mij af of dit normaal is en of er wat persoonlijke ervaring kunnen worden gegeven.

Bijdrager
    MauritsBD

Duurt altijd een paar werkdagen voor een overboeking, gewoon rustig wachten:)

Bijdrager
    sjoetoe

Dan zal ik maar geduld moeten hebben helaas, hartelijk bedankt.

Bijdrager
    i_yell0wi7

De overboekingen worden gedaan door de bank dit kan maximaal 2 tot 3 werkdagen duren (voor binnenlandse overboekingen), dus morgen zal je wel een bevestiging krijgen van apple:smile:

Bijdrager
    jesper211232

bij duurde het één of twee dagen, maar het is niet zo als met paypal/ideal, dat het floep betaalt is.
    als je gewoon alles hebt gekopieerd en geplakt hebt kan er eigenlijk niks mis gegaan zijn toch?

Bijdrager
    MauritsBD

Nee dan gaat er niets mis, heb vrijdag besteld en betaald. Vanmiddag was de betaling pas binnen. Vind het wel gemiste kans van Apple dat ze geen iDeal hebben..

Bijdrager
    Patrick-Brand

Zeker een gemiste kans dat ze geen iDeal hebben! Ik verbaasde me er ook over. Wat dat betreft kan het bedrijf nog genoeg leren.

Bijdrager
    MacBeer2

iDeal werkt (nog) alleen maar in Nederland. Apple gebruikt betaalmethodes die werken over de hele wereld en dat zijn creditcards.

Bijdrager
    sjoetoe

Ze gebruike we een Nederlandse bankrekening van Rabo dus het zou met wat extra moeite wel mogelijk moeten zijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.