18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

bestelling iphone wijzigen

hallo,
    ik heb gister een iPhone 4S besteld, het zwarte model, maar wil toch eigenlijk liever een witte!
    is het mogelijk dit nu nog aan te passen (het geld is namelijk nog niet bij apple, er “word gewacht op een betaling”) en het dus naar wit te veranderen?

zo nee, moet ik de bestelling annuleren ? hoe zit dat dan met het geld ? en zal dit vertraging opleveren?

ik hoor graag van jullie!

Bijdrager
    Hansi2124

Wat zegt Apple hierover? Want ik neem aan dat je dan toch wel met degene belt waar de bestelling is gedaan?

Bijdrager
    pepijn-paans

apple is niet in het weekend bereikbaar..
    (heb het op de apple winkel in nederland besteld)

Bijdrager
    pepijn-paans

apple winkel, moet natuurlijk *online apple store , zijn

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    pepijn-paans

jaa,
    maar dan is het enige wat ik kan doen, annuleren,
    maar ik wil het liefst slechts de kleur wijzigen, maar dat kan dus niet denk ik?

Bijdrager
    Yggdrasil

Je zult waarschijnlijk de bestelling moeten annuleren. Dan wordt dat geld teruggestort zodra zij de annulatie ontvangen hebben.

Dan bestel je gewoon de witte variant.

Bijdrager
    pepijn-paans

zal de iphone dan later geleverd worden dan nu het geval is ? of gewoon waarschijnlijk dezelfde week gezien het feit dat de officiële release pas 28 oktober is in nederland?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk later.

Bijdrager
    Yggdrasil

Hangt af van de beschikbaarheid van het product.

Sowieso duurt het nu een x-aantal dagen langer om jouw nieuwe order te bevestigen aangezien je al een order hebt lopen en deze geannuleerd zal worden. Je kunt hopen maar ik denk (ook) dat je iPhone iets later op de deurmat zal liggen.

Bijdrager
    MichMich

Laat me raden pepijn-paans, je bent zo ongeduldig, dat je dan maar voor de zwarte gaat?;)

Bijdrager
    pepijn-paans

haha MichMich, eerlijk gezegt, twijfel ik sterk inderdaad! waar gaat jullie voorkeur naar uit als ik vragen mag ?

Moderator
    Strifer

ik heb de zwarte en mijn vriendinnetje de witte. mijn voorkeur gaat uit de de zwarte (duh..), omdat je daar wellicht ook wat minder op ziet dat ie vuil is. verder maakt het niet zoveel uit. je moet nemen wat je mooi vindt.

Bijdrager
    iHam

Ik kies ook voor zwart. Het kan goed zijn dat je wit mooier vind. Maar zelf vind ik dat zwart meer status heeft, en die gaat niet uit naar andere mensen. Persoonlijk chiq.

Bijdrager
    GT1988

@Strifer Op een zwart zie je vet en vuil juist meer dan op wit. Doordat het wit onder de glasplaat zit. Neemt niet weg dat ze uiteraard allebei even vies worden.

Moderator
    Strifer

Klopt allebei natuurlijk even vies (regelmatig beetje opschonen!) en vette vingers zie je er meer/beter op de zwarte. Vegen en dergelijke van bijvoorbeeld vieze vingers zie je beter op die witte.

Maar het blijft niets uitmaken en het gaat erom wat jij (in dit geval dus de TS) mooier vindt.

Bijdrager
    Froggle

Ik vind de zwarte, als de witte mooi. Maar puur omdat ik denk dat je wit veel sneller beu bent, heb ik opnieuw voor een zwarte iPhone gekozen. Misschien helpt het als je het op die manier bekijkt.

Bijdrager
    iRoyco

als je het veranderd krijg je de levertijd alsof je vandaag pas besteld hebt, dat is logisch, want ze reserveren niet bij elke zwarte verkocht telefoon een witte voor het geval dat, neemt niet weg dat de levertijd nog altijd op 1 a 2 weken aangegeven staat.
    Collega heeft gisteren bij vodafone besteld en kreeg 5 weken…bij mij is het van 3-10nov terug gezet naar 31-okt-7nov, dit was oorspronkelijk ook de aangegeven datum.

ik dacht eerst ook aan een witte, maar vind het toch wat te vrouwelijk

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.