15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    b2xtreme

Bestelling apple store… niet thuis

Hoi Allemaal,

Ik heb al meerdere keren bij de Apple store besteld. Iedere keer was er iemand thuis als de spullen bezorgd worden. Hoe gaat dat als niemand thuis is? Komen ze dan de dag erna terug o.i.d.?

Bijdrager
    Turbanus

:? Mischien zetten ze je pakje wel voor de deur……:mrgreen:

Bijdrager
    Thoomas

Dan brengen ze het naar het postkantoor.

Bijdrager
    Juriaan

@Thoomas, Het UPS Postkantoor zeker ?;)

Wat turbanus al zegt, soms zetten ze het voor je deur ( ik heb dit al meerdere keren meegemaakt )
    en anders krijg je een briefje in de bus, want dan komen ze nog een keer.
    En als je dan niet thuis bent, moet of bellen voor een afspraak, of ergens ophalen ( meestal het laatste)

Juriaan :apple:

Bijdrager
    Thomash

Mijn iPod werd 2 keer gebracht toen er niemand thuis was.. toen heb ik gebeld of ze het aan de buren konden door geven.. nou bij apple zijn ze daar redelijk ‘streng’ in:P maar uiteindelijk gelukt en de volgende dag was hij geleverd bij de buren:D

(alleen doen als je je buren kan vertrouwen :P)

Bijdrager
    b2xtreme

Ok, we zullen zien! Tnx voor de replies!

Bijdrager
    Gates

heb een bijbaantje bij TNT pakketservice
    poging 1 > niemand thuis… of hij wordt de volgende dag opnieuw aangeboden.. of de koerier geeft m af bij de buren indien het een pakketje is waarvoor geen handtekening vereist is (dit zal niet zo snel gebeuren, tenzij de koerier toevallig ziet dat de buurman thuis is)
    poging > niet aanwezig? dan gaat het pakketje naar het postkantoor en de koerier laat hiervoor het benodigde papiertje achter

:D

Bijdrager
    Brent146
    ”Turbanus”

:? Mischien zetten ze je pakje wel voor de deur……:mrgreen:

Stel je voor. Een 8-core Mac Pro met 16 GB Ram en 3 x 30″ Cinema Display. :lol:

Bijdrager
    trabant

Als je in de (bos)bouw werkt, ligt het natuurlijk anders, maar menigeen laat dergelijke bestellingen gewoon op zijn werk afleveren. Gedurende werk/kantoortijden is daar altijd wel iemand aan de receptie, naar het schijnt.

Bijdrager
    karf

Ik heb buren die zijn top!
    Ik woon dan in een flat maar ook als je in een gewoon huis woont:P kan je het doen.

Plak een post-it papiertje boven je bel met daarop: “Pakketje afleveren bij Nr. XX”

Je komt thuis en je haalt je pakketje op bij de buren;)
    Wel eerst even de buren inlichten natuurlijk.

Bijdrager
    Mono1

En dan komt er een vent langs met een bivakmuts en een stoppelbaard, type boef, en die denkt: hé, niemand thuis, even de koevoet tussen de deur! :x

Off topic, @ Trabant: let op je aantal berichten, nog eentje en dan……………:roll:

Bijdrager
    hansenonline

ik woon in een appartementen complex en als je niet thuis bent bellen ze bij de buren en de buren etc tot er iemand opendoet en dan zetten ze het gewoon in de hal of voor je deur. dus laatst hing er een briefje dat iemand zijn pakketje niet gekregen had dat door de postbode dus gewoon in de hal was gezet. ik heb het ook gehad dat ik niet meteen naar beneden kon komen en zei zet het maar binnen bij de grijze kast, want de bezorgen kon niet naar boven komen, had die eikel het naast de brievenbussen gezet en daar kan iedereen bijkomen.

Bijdrager
    acb

Ik ben blij dat ik zo vrij als een vogeltje ben en mijn spullen gewoon lekker in de winkel kan halen tijdens werktijd! Vind ik nog 10x leuker dan on-line bestellen ook….

Bijdrager
    trabant
    ”Mono1″

Off topic, @ Trabant: let op je aantal berichten, nog eentje en dan……………:roll:

alwéér? :innocent:

Bijdrager
    tommy666

mooie postcount trabant:D

*neemt screenshot*

ontopic:
    als ik de eerste dag neit thuis ben,laten de mensen van UPS altijd een briefje achter in de bus,daar kun je dan op de achterkant een adres opzetten,et vopila,de volgende dag komen ze weer en droppen ze het pakket bij de buren.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.