4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Batterij

Bestelling annuleren Online Apple Store

Hallo,

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst in de Online Apple Store. Ik was er zeker van dat ik het product wilde maar na er vannacht over geslapen te hebben ben ik totaal van mening veranderd. Ik heb gezocht hoe ik de bestelling kon annuleren en heb dit gedaan. Nu heb ik de bestelling geannuleerd en dit kon aangezien het product nog lang niet verzonden kon worden ivm de lange verzendtijd.

De betaling heb ik gisteren gedaan door het bedrag over te maken. Het geld was op moment van annuleren natuurlijk nog niet binnen.

Heeft iemand enig idee of het geld nu teruggestort wordt op mijn rekening of dat ik er iets voor moet doen (contact opnemen o.i.d.)? Ik neem aan het eerste. Omdat het om een aanzienlijk bedrag gaat hoop ik dat jullie mij zekerheid kunnen bieden.

Vriendelijk bedankt!

Jan-Willem

Bijdrager
    SunKeeper

Hoi,

Ik zou me geen zorgen maken, en even rustig afwachten totdat je een bevestiging krijgt van de annulering.

Zodra ze zien dat er voor een geannuleerde bestelling al is betaald, zal de betaling ook ongedaan worden gemaakt, en weer terug naar jouw rekening komen. Alleen duurt dit allebei enkele dagen, dus daar moet je dan even op wachten.

Hoe heb je precies betaald? Bankoverschrijving+de vermelding van het bestelkenmerk zal best snel gaan.

Dus houd even de status in de gaten van de Online Store, dan zie je vanzelf wat er gebeurt. Contact opnemen kan altijd nog.

En voortaan nóg meer nachtjes slapen voor je iets bestelt.:crazy:

Bijdrager
    Batterij

Hartstikke bedankt, SunKeeper. Ik heb inderdaad met bankoverschrijving+bestelkenmerk betaald. Ik neem aan dat ik het geld tegemoet zie.;)

Bijdrager
    Edwin

Sowieso mag het product retour binnen 10 werkdagen. Blijft toch een erg prettig gevoel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.