11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    marcopolo

Bestellen fotoboek via iPhoto lukt niet

Heb fotoboek gemaakt en probeer te bestellen, maar krijg (na het laden en de keuze ‘koop nu’) steeds een melding: ‘Identiteitscontrole van deze gebruiker kan niet worden gecontroleerd’ terwijl dit allemaal goed ingegeven is.
    Wie weet een oplossing?

Moderator
    Night

Misschien moet je je Apple ID eens goed instellen:

http://www.apple.com/nl/support/appleid/

Bijdrager
    marcopolo

Gedaan, maar nu krijg ik de melding dat “Uw creditcardgegevens kunnen op dit moment niet worden gecontroleerd. Probeer het opnieuw”.

Bijdrager
    mighty servant

Hetzelfde probleem…alleen ik wijd het aan het feit dat ik niet geupgrade heb.

Bijdrager
    roelgrif

Ik heb hier sinds kort ook last van. Probeer al 3 dagen te uploaden maar elke keer dezelfde melding. En gezien <https://discussions.apple.com/thread/4134943?start=0&tstart=0&gt; lijkt het probleem bij Apple te liggen en niet bij onze accounts. Voorspelt niet veel goeds, die thread.:-(
    Dat wordt fotoboek overzetten naar MyPhotobook oid vrees ik …

Bijdrager
    OneMoreApple

Hetzelfde probleem. Heb gezocht (account ook in voorkeuren gecontroleerd, one-click staat aan enz enz) en gebeld, maar via telefoon kom ik niet verder zonder Apple Care. Upgraden iPhoto 8.1.2 (als dat al zou helpen) moet dan naar iLife voor € 11,99 en doe ik niet als experiment. Twee huisgenoten met accounts die voor kort wel werkten: idem. “Identiteitscontrole niet mogelijk” of “kaartgegevens kunnen niet worden gecontroleerd”.

Jammer van alle moeite om het boek te maken: Hoe kan ik overzetten of migreren naar een ander format?
    bvd

Bijdrager
    roelgrif

Helpdesk Apple Store geeft wel aan dat men er druk mee bezig is. Binnen 48 uur meer nieuws beloven ze, dat wacht ik nog ff af. Ook melden ze dat bij deze foutmelding er desondanks toch een bedrag van je creditcard gereserveerd wordt. Advies: even bellen met Apple Store om dit ongedaan te maken … Bedrag kan aardig oplopen als je het tig keer geprobeerd hebt!

Bijdrager
    marcopolo

Iemand nog nieuws hierover?

Bijdrager
    roelgrif

niets gehoord, tot zover dus de belofte van binnen 48 uur nieuws:-(

Bijdrager
    Synapse88

Heb ook ooit een fotoboek proberen te bestellen, ongeveer een jaar geleden, lukte toen ook niet. Niet meteen Apple op zijn best met die fotoboek service.

Bijdrager
    OneMoreApple

Sinds afgelopen zaterdag werkt het “ineens” (?) wel.
    Gisteren de ‘verzendbevestiging’ per mail ontvangen.
    De daarin gegeven link voor traceren werkt dan niet: o o Apple, what’s going on with quality

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.