6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    elwizzy

Bestelde iPhone 16GB wit

Hallo,

Op 21/08 bestelde ik via de site van Switch (Mac verdeler in België) een witte iPhone 16GB.
    Ik contacteerde hen al om te vragen hoe lang deze normaal op zich laten wachten, maar ze
    konden mij dit niet zeggen.
    Is er iemand van jullie die zijn iPhone ook zo heeft besteld en zo ja hoe lang duurde dit bij jullie?

Bedankt

Bijdrager
    Kameleman

rekent nog maar op enkele weken. Bij een andere APR is de wachttijd een goei maand tot zelfs maand en half. Afhankelijk van welke versie

Bijdrager
    denboris

ik denk dat je beter een Mobistar winkel binnenloopt,
    naar het schijnt zijn ze terug op voorraad

Inactief
    Anoniem
    ”elwizzy”

Hallo,

Op 21/08 bestelde ik via de site van Switch (Mac verdeler in België) een witte iPhone 16GB.
    Ik contacteerde hen al om te vragen hoe lang deze normaal op zich laten wachten, maar ze
    Is er iemand van jullie die zijn iPhone ook zo heeft besteld en zo ja hoe lang duurde dit bij jullie?

Bedankt

Ik heb mijn zwarte 16GB 30 juli besteld en afgelopen woensdag opgehaald bij een mobistar winkel. Afgelopen dinsdag was er een nieuwe levering. Een goede maand gewacht dus, ondanks dat men in de winkel zei dat de zwarte 16GB een weinig gevraagd model is :?. Heb je een indicatie denk ik (wit lijkt mij nog minder gevraagd?).

Ik kan je na 3 dagen gebruik al wel vast verklappen dat het hoe dan ook een goede aanschaf is :D

Bijdrager
    VAW
    ”elwizzy”

Hallo,

Bedankt

Bij een klein Mobistar winkeltje zal je inderdaad veel meer geluk hebben.

Overigens is de service van Switch bijster slecht. Meer zelfs, om van te kokhalzen. Elke keer ik er iets koopt scheelt er bijna iets met het product en moet ik terug naar de winkel er mee. Daar op zich is geen probleem mee, maar de wijze waarop ze je dan behandelen is gewoon afgrijselijk.

Moderator
    Poezenbeest

We hebben een apart topic over de Phones in België… Daar graag verder.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.