24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    Ferris Bueller

Bestel nu het Green My Apple t-shirt

Was je al nieuwsgierig waar je het hippe t-shirt ’Green My Apple – I love my Mac. I just wish it came in green' kon bestellen? Dat kan dus bij Sjeurt.nl.

Bestel het hippe ‘Green My Apple’ shirt, zodat jij je mening nog wat extra kracht:x kan bij zetten.
    Het t-shirt is te vinden op: http://www.sjeurt.nl

Bijdrager
    trabant

Ik hoef een ander echt geen twintig euro te geven om mijn mening kracht bij te zetten. Daar zijn leestekens voor[size=28:f4646c0bd0]![/size:f4646c0bd0]

Inactief
    Anoniem

Euh… meneer Ferris Bueller… we weten dat je een erg mooie site met iWeb hebt gemaakt, maar dit riekt naar spam.:roll:

Bijdrager
    Ferris Bueller

Nee, het is niet mijn bedoeling dat dit zo over komt.

Ik vind het juist goed dat het probleem voor de gezondheid van de mensen (kinderen) in China en India zo onder de aandacht wordt gebracht. En apple kan daar best beter opletten of andere oplossingen voor verzinnen.

Bijdrager
    trabant

En als Apple, Nike en hoe heten al onze luxe iconen die arme kindjes niet voor een hongerloontje laten werken, dan verrekken die schatjes helemaal van de honger. Liggen ze wel zonder zware metalen in een kist. Of nee, wikkel ze in een T-sheurt…:x

Moderator
    Pete.Z
    ”Ferris

Nee, het is mijn bedoeling dat dit zo over komt.

Ik vind het juist goed dat het probleem voor de gezondheid van de mensen (kinderen) in China en India zo onder de aandacht wordt gebracht. En apple kan daar best beter opletten of andere oplossingen voor verzinnen.

Weet je waar en hoe die t-shirts gemaakt worden?

Inactief
    Anoniem
    ”Pete.Z”

Weet je waar en hoe die t-shirts gemaakt worden?

Ja… in China of India. :sealed:

Bijdrager
    iDuck
    ”trabant”

En als Apple, Nike en hoe heten al onze luxe iconen die arme kindjes niet voor een hongerloontje laten werken, dan verrekken die schatjes helemaal van de honger. Liggen ze wel zonder zware metalen in een kist. Of nee, wikkel ze in een T-sheurt…:x

Juist[size=18:1bcaa5ab93]![/size:1bcaa5ab93]

Bijdrager
    RJM

Weten jullie waar je Mac in elkaar wordt geschroefd…… :sealed:

Inactief
    Anoniem

Ja… in China door kindertjes die de hele dag zweepslagen krijgen!:wink:

Bijdrager
    trabant

Ja, Factory 8 in Shanghai. In de laatste week van november 2003, vlak voor de intocht van Sinterklaas, och erm.
    Had jij je Mac ook gekocht als die tien keer zo duur was geweest? Ben je hier lid van een vakbond die drie dagen staakt voor een kwart procent meer?
    Man, op onze oude dag worden we nog honend nagewezen door die Aziaten: “Daar gaat weer zo’n Europese looser die geen Hindi, Kanton of Mandarijn spreekt…”

De discussie of een product zuivere koffie is, hebben we al eens gehad.

Bijdrager
    michi_rishi
    ”Zakske”

Ja… in China door kindertjes die de hele dag zweepslagen krijgen!:wink:

En zo hoort het ook!
    Slaan moet je ze. En hard ook! Want anders komt er helemaal niets van die kinderen terecht.

Trouwens: in China vindt je tenminste nog noeste werkers uit het goede hout gesneden. Veertien, vijftien uur per dag werken en dat zeven dagen per week. En dan niet zeuren om zogenaamd gezonde voeding he? Nee,gewoon twee maal daags een kommetje rijst.
    Ziekteverzuim kennen ze daar ook niet zo als bij ons. Als je je ‘een beetje misselijk’ voelt, dan ga je gewoon aan de slag. Hupsakee!

Bijdrager
    mvdenberg

weer zo’n bedrijf die telefonisch onbereikbaar is en alleen per e-mail te bereiken is.

Bijdrager
    inberlin

Sorry hoor , de kosten (groothandelsprijs in thailand of turkije) van een wit katoenen t-shirt liggen momenteel op 0,35 euro
    Hoeveel blijft er dan uit idealisme aan de strijkstok hangen?

Bijdrager
    Ferris Bueller

Ha, ha…
    Wij hebben officieel toestemming van Greenpeace om ons t-shirt ‘Green My Apple’ te mogen aanbieden.
    Check de link: http://www.greenmyapple.org/ideas

Thanks for doing your bit to spread the word about the campaign!

Regards,
    Tom

Green my Apple Campaign
    Greenpeace

Dat wilde ik dan toch nog even laten weten:wink:

http://www.sjeurt.nl

Inactief
    Anoniem

Dus die Chinese kindertjes werken wel milieubewust?:wink:

Moderator
    Pete.Z

Altijd!

Is het niet in de t-shirts is het wel in de sloop van afgedankte olietankers.

Bijdrager
    trabant

En na gebruik worden ze gerecycled. net als in Soylent Green.

Bijdrager
    steene

toestemming van greenpeace of niet… jij hebt een webshop en maakt hier reclame voor een product op die wel bepaalde webshop… Dat jij daar niets aan verdient dat weten we allemaal dat dat onzin is dus is dit pure spam, in een pseudo groen jasje!

Bijdrager
    iMaclown

Slotje?
    Verwijderen?
    Mod’s?:x

Inactief
    Anoniem
    ”trabant”

En na gebruik worden ze gerecycled. net als in Soylent Green.

Hèhèhè… geweldige film!:D

Bijdrager
    Steff
    ”Ferris

Wij hebben officieel toestemming van Greenpeace …… http://www.sjeurt.nl

”Ferris

…….. Het t-shirt is te vinden op: http://www.sjeurt.nl

Soms is overtollige reclame zo irritant dat je klanten verliest…. Althans geïnteresseerden.

Inactief
    Anoniem

Pas als hij met een Soylent Green t-shirt komt koop ik er een.:wink:

Bijdrager
    Nietzman

Zijn jullie nou dik aan het cashen op een actie van Greenpeace of storten jullie ook nog iets terug naar hun? :’).

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.