12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    whaha

Beste Twitter client (voor macOS)

Nu de ondersteuning (die er al niet echt meer was) voor de native client van Twitter er mee ophoudt over een paar weken zoek ik een andere native client die wél 280 tekens ondersteunt, laatst nog geüpdatet is en eventueel synchroniseert met zijn iOS tegenhanger.

Ik kom nu hele oude vergelijkingen van jaren terug tegen die me te weinig gegevens geven om echt een goede beslissing te nemen. Nee, het hoeft niet gratis te zijn en ook niet de goedkoopste. Testversies mogen, maar het liefst zie ik in een filmpje wat de verschillen zijn, maar op Youtube kom ik ook niet echt ver.

Bijdrager
    Shmoo

Je browser!

Bijdrager
    SvS

Idd, ik loop Twitter snel door op Safari.

Is Hootsuite niks? Verder weet ik er niet veel vanaf.

Bijdrager
    tarun

Ik heb TweetDeck uitgeprobeerd. Daar vind ik het niet fijn dat nieuwe berichten gewoon op de tijdlijn verschijnen zonder waarschuwing. Mijn aandacht wordt er niet door getrokken zoals bij de originele Twitter client.

Bijdrager
    erwin33

Ik zie dat Tweetbot wel populair is maar hiervoor moet je betalen. Is het dan zo dat je de versie van Tweetbot gratis krijgt voor iphone als je Tweetbot voor MacOS aanschaft of andersom? Zie er niet zoveel in om twee keer te moeten betalen.

Bijdrager
    Shmoo

Je moet voor beide apps apart betalen en het probleem is ook nog dat je een weekje te laat bent. Ongeveer 10 dagen geleden was de Mac app in de aanbieding. -50% korting.

https://appshopper.com/mac/social-networking/tweetbot-for-twitter

Bijdrager
    erwin33

Laat maar dan, daar pas ik voor. Zijn er nog betere alternatieven waar dit wel kan, 1 prijs voor beide app’s?

Moderator
    Night

Bijdrager
    Shmoo

Hoe wil je één prijs voor twee verschillende platformen en apps creëren dan?

Ik heb nog nooit gehoord van apps waar je de iOS versie van koopt en dan krijg je de Mac versie of andersom. Dat zijn toch twee verschillende producten.

Bijdrager
    erwin33

Deze ken ik wel hoor, de app voor de Mac was dan gratis en de app voor iphone moest je betalen. Of andersom, weet ik niet meer. En de app synchroniseerde ook nog met elkaar.

Bijdrager
    whaha

Ik gebruik nu Tweeten, maar daar ben ik nog niet over te spreken. Ik vind het ook nog niet specifiek slecht of zo verder.

Ik zoek eigenlijk iets waarvan ik kan weten dat het nog jaren blijft bestaan en dat wél synchroniseert tussen macOS en iOS.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  whaha.

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>whaha op 3 april 2018 om 20:56</p>
    Ik gebruik nu Tweeten, maar daar ben ik nog niet over te spreken. Ik vind het ook nog niet specifiek slecht of zo verder.

Ik zoek eigenlijk iets waarvan ik kan weten dat het nog jaren blijft bestaan en dat wél synchroniseert tussen macOS en iOS.

Interessant, het is gebaseerd op Tweetdeck zie ik die ook te gebruiken is. Is hier ook een IOS versie van?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.