30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    AppletjeEitje

Beste torrent client

Welke bittorrent client raden jullie mij aan voor Mac os? Ik gebruikt eop mijn Windows PC Azureus…

Bijdrager
    kattatsu

Azureus

Bijdrager
    a la Mac

Azureus indeed.

Bijdrager
    hydro

Ik gebruik zelf gewoon de “originele” Bittorrent, al kun je ook eens kijken naar Tomato Torrent

Bijdrager
    a la Mac
    ”AppletjeEitje”

Welke bittorrent client raden jullie mij aan voor Mac os? Ik gebruikt eop mijn Windows PC Azureus…

Als je op je PC tevreden was over Azureus, moet je dat gewoon op je Mac blijven gebruiken.

Bijdrager
    Gerrit

Bitsonwheels. Period.
    Azureus gebruikt veels te veel resources.

Bijdrager
    Sachin

Zelf gebruik ik BitTorrent OSX op m’n Mac en vroeger ABC [ Yet Another Bittorrent Client onder Windows. Maar blijf maar bij wat je gewoon bent;)

Bijdrager
    hvlint

bits on wheels rules.

Bijdrager
    arieboomsma

Tomato Torrent. Absoluut. Supereenvoudig en werkt retegoed. Haalde laatst zonder problemen de 300 kb/s downstream en het vreet nauwelijks resources! Echt een heel goed programma. Zeker met een niet nader te noemen Torrent-site.

Bijdrager
    .pixr

ik gebruik azureus waar ik tevreden over ben. Heb hiernaast alleen de gewone bittorrent gebruikt maar die is een beetje limited.

Bijdrager
    fozzy

Sinds vandaag heb ik t weer eens met Bit torrent geprobeert,
    stond op de allernieuwste MacFan Cd, werkt weer lekker, niet zo heel snel, maar alla.
    Ik probeer t ook wel es met Limewire.

ach, zo heeft ieder z’n eigen voorkeur, dussssss…..

Bijdrager
    remcodb2

Ik vind tomato het makkelijkst te gebruiken en haal goede snelheden. Bij Azureus kreeg ik een beetje het gevoel dat de computer wat traag werd.

Bijdrager
    MacMeijers

gewoon bittorrent, dan blijven andere aplicaties ook nog werken

Bijdrager
    Sachin
    ”fozzy”

Sinds vandaag heb ik t weer eens met Bit torrent geprobeert,
    stond op de allernieuwste MacFan Cd, werkt weer lekker, niet zo heel snel, maar alla.
    Ik probeer t ook wel es met Limewire.

ach, zo heeft ieder z’n eigen voorkeur, dussssss…..

Snelheid is afhankelijk van aantal mensen die het bestand delen EN ofdat je de poorten van je router opengezet hebt.

Snelheid is niet afhankelijk (of toch maar in zeer beperkte mate) van het gebruikte programma.

Bijdrager
    Jack4ya

Tomato… gaat prima.
    Ik heb verder geen idee of het ‘resources vreet’

Bijdrager
    drake

welke site gebruiken jullie eigenlijk om je torrents te vinden?

Bijdrager
    Zweefvliegerke
    ”drake”

welke site gebruiken jullie eigenlijk om je torrents te vinden?

hier mogen we niet op antwoorden… kijk maar een in regels en wenselijkheden…;)

Bijdrager
    drake

ja sorry, had het niet meer gelezen, maar das logisch natuurlijk…:)

Bijdrager
    kenmasters

Ik snap helemaal niks van Azureus en ik zie ook geen enkele reden om zo’n ingewikkeld programma te gebruiken als de echte Bit Torrent en Tomato ook prima werken, goede snelheid hebben en minder resources vreten.

Bijdrager
    Jack4ya
    ”kenmasters”

Ik snap helemaal niks van Azureus en ik zie ook geen enkele reden om zo’n ingewikkeld programma te gebruiken als de echte Bit Torrent en Tomato ook prima werken, goede snelheid hebben en minder resources vreten.

Ik vind Tomato echt heel prettig werken, daarom heb ik ook niet de behoefte om in de instellingen te gaan wroeten, wat overigens wel mogelijk is.

Vind het ook stabiel, is er nogthans nooit uitgeklapt bij mij. cpu verbruik is prima laag (heb het even opgezocht)

Bijdrager
    klavr

Gewoon, BitTorrent.

Bijdrager
    Cars

Ik gebruik zelf Acquistion als torrent downloader. Twee in een!

Bijdrager
    Milottegirl

Ik gebruik TransMission.

Bijdrager
    Brainiac
    ”Milottegirl”

Ik gebruik TransMission.

Ik ook. Lekker simpel in gebruik.

Sinds kort ben ‘k nu ook de b├Ęta van Xtorrent aan het testen. ‘k Moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet!

Bijdrager
    roy
    ”kenmasters”

Het gemak van azureus is dat je binnen de torrent ieder file afzonderlijk kan downloaden en dat is vrij handig bij tv series e.d. Maar het is java dus dat staat bij mij gelijk aan zo traag als dikke stroop dus heb ik het draaien op een oude pentium 4 met windows die permanent aan staat.
    Er zijn ook plugins voor azureus, bijv. eentje die rss feeds bekijkt en aan de hand van zelf opgestelde regels automatisch bijvoorbeeld de daily show, colbert report, lost etc. download zodra deze uitkomen.

Op mijn iBook gebruikte ik altijd transmission trouwens

Bijdrager
    lethelethe

ik gebruik ook Transmission maar ik slaag er niet in via dat programma torrents te maken en degelijk te versturen naar m’n tracker.

Azureus daarentegen is me te moeilijk (vooral omdat ik achter een firewall van een grote instelling zit en er dus niet in slaag de poortinstellingen optimaal te krijgen).

kan je makkelijk torrents maken, re-seeden, etc. met Tomato en Bits on wheels? zonder dat je direcht met Azureus aan de slag moet?

Bijdrager
    Odyssey

Xtorrent was ook leukt toen het nog een gratis beta was…

Bijdrager
    Cloudsurfer

Transmission <3

Bijdrager
    The JM

Bij welke client kun je zelf de bestanden selecteren die je wilt downloaden? Ik weet dat dat bij uTorrent gaat, maar deze is er niet voor de mac. Toch?

Bijdrager
    .Arne

Dat kan bij Transmission hoor.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.