13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    LUUD18

Beste Stream Programma

Hallo,

Ik zoek het beste programma voor de mac die radio streams kan afspelen.
    Het programma mag zo zwaar zijn en zoveel internet vragen als het wil omdat ik de mac alleen voor audio gebruik.

Alvast bedankt,
    Luud van Keulen

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    LUUD18

Jah,
    Maar Itunes is niet de beste. Heb nou FStream en die is beter dan Itunes maar het is nogal een klein programma en denk dat er een betere is…

Luud

Bijdrager
    Pieterr

Misschien handig als je dan nog wat eisen geeft waaraan dat “Beste” programma dient te voldoen.

“Als er maar muziek uitkomt” alleen is blijkbaar niet voldoende voor je.

Bijdrager
    Pieterr

Dit commentaar lijkt mij bijvoorbeeld BS.

Natuurlijk is het handig om radio te luisteren via iTunes, maar de geluidskwaliteit van FStream is vele malen beter.

Bijdrager
    LUUD18

Een programma dat snel buffert en een zo snel mogelijke verbinding maakt met het internet zonder wegvallen.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    LUUD18

Compact:P
    Een programma dat weinig geheugen en processor enz. gebruikt

Bijdrager
    Sascha

Ben je niet tevreden dan van FStream? Als het een ‘klein’ programma is, is dat toch juist goed?

Bijdrager
    Pieterr

Dit is ook een fijn programma: http://www.rogueamoeba.com/radioshift/

Bijdrager
    LUUD18

@Pieterr
    Dankjewel voor het programma. Gebruik het nu en het is mooie kwaliteit en je kunt snel iets opzoeken.

Lid
    Pepperonie

Radium
    http://www.catpigstudios.com/

Dat is echt mijn favoriet. Programma is volledig Nederlands en alles zit erop wat je van zo’n programma mag verwachten. Bovendien is de support ook erg goed. Ik had eens een probleempje binnen een kwartier een reactie met een oplossing. Daarnaast zitten er ook standaard bergen radiostations kant-en-klaar in.
    En daarnaast zit het heel mooi minimalistisch in je menubar. Wellicht is dat is wat jij juist niet zoekt, maar voor mensen die gewoon radio willen terwijl ze met hun computer bezig zijn werkt het ideaal.

Bijdrager
    LUUD18

Oke, dankjewel.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.