18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebanaan

Beste speakers voor je iPod touch

Hey iedereen,

Ik zoek speakers waar je je iPod in kan zetten, waar je cd’s mee kan luisteren, en een er mee wakker worden door een wekker. Weet iemand zo’n ding? En welke is dan de beste?

Hartelijk dank,
    Tim

Bijdrager
    victor93

ik heb zelf deze, en kan hem ook als wekker gebruiken. het enige probleem is dat ”ie” niet met de iPod Touch 2gen werkt.

Bijdrager
    Applebanaan
    ”victor93″

ik heb zelf deze, en kan hem ook als wekker gebruiken. het enige probleem is dat ”ie” niet met de iPod Touch 2gen werkt.

Hij is wel nice, alleen jammer dat hij niet met de 2Gen werkt, want ik was van plan om er een te kopen. Iemand anders nog suggesties?

Bijdrager
    syltheboy
    ”Applebanaan”
    ”victor93″

Hij is wel nice, alleen jammer dat hij niet met de 2Gen werkt, want ik was van plan om er een te kopen. Iemand anders nog suggesties?

Hier staan er aardig wat die aan je wensen voldoen: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/ipod_accessories/speakers?mco=NTAzMTA:wink:

Bijdrager
    Applebanaan

Ook een met cd speler, nee toch.
    En anders wel een met een betaalbare prijs.;)

Bijdrager
    victor93

heb je niet ergens een oud ipodtje liggen want dat ding dat ik je al stuurde werkt echt heel goed, kan ook op externe boxen worden aangesloten en er komt een prachtig geluid uit.

Bijdrager
    syltheboy
    ”Applebanaan”

Ook een met cd speler, nee toch.
    En anders wel een met een betaalbare prijs.;)

Oh, met cd speler wordt het al wat lastiger. Sharp heeft er volgens mij wel een. Da’s deze: http://www.vandenborre.be/sitemap/NL/Radio-cassette-CD/SHARP/DKA10H.htm

Bijdrager
    syltheboy

Da’s inderdaad ook wel een mooie en volgens mij werkt de iPod touch 2G er ook op.:wink:

Bijdrager
    Applebanaan
    ”syltheboy”

Da’s inderdaad ook wel een mooie en volgens mij werkt de iPod touch 2G er ook op.:wink:

echt? Want ik las alleen voor 4 hele oude modelen:/ Maar ik denk niet dat t waar is? Jullie?

Maarja, ik ga pitten:)

Bijdrager
    syltheboy
    ”Applebanaan”
    ”syltheboy”

echt? Want ik las alleen voor 4 hele oude modelen:/ Maar ik denk niet dat t waar is? Jullie?

Maarja, ik ga pitten:)

Ik zei ook: ‘volgens mij’, dus ik weet het niet zeker. Misschien dat iemand anders je er wel mee kan helpen.:wink:

Bijdrager
    Applebanaan

Wie o wie?

Bijdrager
    Applebanaan

Weet iemand of deze werkt met de ipod touch 2e Gen anders mag d’r een slotje op;)

Bijdrager
    Applebanaan

Hallo iedereen?

Bijdrager
    syltheboy
    Bijdrager
    Applebanaan

Hehe, die heeft me zusje maar ik denk dat ik gewoon voor de Philips DCM250 ga (Das een versie hoger dan die ander)

Die komt uit 2009 dus ik denk wel dat hij kan met de 2e gen.

Bijdrager
    syltheboy

Ja, dat denk ik ook wel.:wink: Die Philips die ik liet zien gaat volgens mij ook niet zo hard.

Bijdrager
    pk08
    ”Applebanaan”

Hehe, die heeft me zusje maar ik denk dat ik gewoon voor de Philips DCM250 ga (Das een versie hoger dan die ander)

Die komt uit 2009 dus ik denk wel dat hij kan met de 2e gen.

Oei strak! :D

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.