10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    972937

Beste setup voor de Harman Kardon Soundsticks

Ik ben van plan om de Harman Kardon Soundsticks te kopen maar wat is de beste positie voor de subwoofer onder je bureau of op je bureau?

Bijdrager
    Nappie

Volgens de handleiding onder, en dat is ook mijn ervaring.
    Ik vind het de beste compacte speakers!

Bijdrager
    michelbrinkman

Ik heb ze zelf al een aantal jaren op mijn bureau staan, klinkt ook prima en staat ook nog eens leuk.

Bijdrager
    man

Je koopt ze ook voor het uiterlijk, en ruimtelijk (in het zicht) klikt volgens mij beter!

Bijdrager
    Elstar

Op de grond.

’t Is gewoon een groot ding. Alleen al om die reden is het praktischer om hem op de vloer te zetten.
    Komt bij dat ik een houten vloer in mijn kamer heb, dus ‘wooft’ mijn hele kamer mee. Optimaal effect. Klinkt toch beter dan meerammelende papieren, glazen en draden op het bureau.

(Daarnaast heeft die subwoofer een ideale hoogte als voetenbankje.)

Bijdrager
    PietjePuk

Klopt wat Elstar zegt, onder je bureau is het best. Enige (minpunt) is wel dat je de bass door het hele huis hoord (en daarvoor moet ie ineens nog niet zwaar staan). Als je op een appartement woont kan dat wel last geven bij de onderburen. Voor de rest kan het ledje in de subwoofer mss storen als je snachts slaapt (ik weet niet waar je Soundsticks zullen staan).

Bijdrager
    foobar

de woofer staat idd bij mij ook onder mijn bureau: het is een mooi ding, maar net iets te lomp om er op te zetten, aangezien mijn bureau midden in mijn kamer staat…
    heb geen last van het blauwe ledje (meer… alles went:P )
    en als voetenbankje doet de woofer het ook zeer zeker niet slecht! 8)

Bijdrager
    vulles

Inderdaad wat Martijn zegt, zeer relaxed voetenbankje!!!

gr. Maarten

Bijdrager
    Petje

Subwoofer hoord op de grond en niet op het buro.. De trillingen zijn ook niet al te best voor je computer en het is een log ding..
    Verder wel redelijk goede speakertjes

Bijdrager
    man

Bij mij staat hij mooi in de vensterbank, en ik heb de voetjes geisoleerd met vilt zodat hij niet door het hele huis is heen te horen (woon in een oud huis van hout). Ik vind dat je de soundsticks + bas moet kunnen zien!, daarvoor koop je ze toch ook!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.