16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    thijsbrg

Beste Monitor maar geen Apple Display voor G5?

Ik zoek een monitor (TFT) die goed aan een G5 past (ong.300-600euro)
    Laat me het ff weten 8)

Bijdrager
    mattiman

Waar ben je dan precies naar op zoek? 15″, 17″ (groter?) DVI, VGA, ? Wat ik persoonlijk wel mooie monitoren vind, zijn die van Sony (ook mooi vormgegeven, past natuurlijk goed bij Apple…)

Bijdrager
    thijsbrg

meer 17ich (15 inch is nog goed)

Bijdrager
    kaminsky

eyegonomic

ik heb alleen geen idee van de prijzen

Bijdrager
    SvS

Kun je bewonderen bij BCC, 15″, 17″ en 19″; te krijgen voor redelijk prijsje. Merk IT-WORKS. Metalic/alu look met van die gaatjes zoals bij G5. En neen, ik heb hem niet gekocht. Maar naar mijn idee het meest in buurt van G5 qua design.

Maar Sony en eyegonomic zijn ook erg mooi!

Bijdrager
    Yosemite

Ik zit zelf ook te denken om een 17″ TFT monitor aan te schaffen voor op m’n G5 aan te sluiten.

Mijn oog was gevallen op de iiyama ProLite E431S. Deze monitor kost EUR 499,- en in tegenstelling tot de Apple TFT schermen krijg je bij iiyama 3 jaar on-site garantie.

Bijdrager
    hanzwillem

Vergeet ook Acer (AL1721) monitors niet. In hoogte instelbaar en erg mooi beeld. Ook zijn alle kabels gewoon megeleverd (scheelt weer 25 euro voor een dvi kabel).

http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-6.html

Bijdrager
    SvS

Zijn er dan ook monitoren welke we beter NIET kunnen aanschaffen??

Bijdrager
    pako

Alle andere monitoren dan die van Apple NIET aanschaffen:wink:

Bijdrager
    Panthertje
    ”kaminsky”

eyegonomic

ik heb alleen geen idee van de prijzen

dit ga je niet redden met 300-500 eurootjes :?

Bijdrager
    Stof

De schermen van Eyegonomic zijn schitterend maar duur en lastig verkrijgbaar. Een mooi alternatief zijn de schermen van Sony:

Bijdrager
    Bob Ross
    ”Susanne”

Zijn er dan ook monitoren welke we beter NIET kunnen aanschaffen??

Ja, vooral de goedkopere en iets oudere TFT’s hebben een lage reactietijd, waardoor je ghosting krijgt, bijv. een spoor achter je muis aan, vage beelden tijdens gamen en video etc.
    Dit doordat het scherm de snelle bewegingen niet kan bijbenen.

Bijdrager
    KR1275

Ik ben zelf overgestapt van een goede Sony Flat Display Trinitron 17 inch naar een 19 ich TFT (momenteel ronduit de beste TFT) en ik heb spijt! TFT haalt het niet bij CRT. TFT is veel vermoeiender om achter te werken. Dus als kwaliteit echt belangrijk is, koop gewoon een goede CRT. Die kosten op zich ook gauw 350 euro of meer.

Bijdrager
    geejay

ben zelf ook opzoek naar een 17inch TFT voor mijn deze week te arriveren G5. Mijn kandidaten zijn Ilyama e431S (490 euro), Belinea 101735 (470 euro), HP L1720 (450 euro) of de Acer AL1721 (450 euro).

Hoop dat je er iets aan hebt. Prijzen vermeld heb ik van de kieskeurig website en zijn niet de laagste die je daar kunt vinden. De belinea lijkt in het algemeen eerst besteld te moeten worden. Heeft er iemand ervaring met dit merk want hij schijnt te komen met een apple display connector! :sealed:

Bijdrager
    Bob Ross

Als je een scherm op het oog hebt, kijk dan even op http://www.tweakers.net/pricewatch voor de laagste prijzen:)

Bijdrager
    KR1275

Ik heb de mijne gekocht bij http://www.monitor-shop.nl. Zijn goedkoop.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.