7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    gnimiurc

Beste gratis virusscanner voor Windows 10 Home

Graag zou ik willen weten welke gratis virusscanner ik het beste op de nieuwe laptop van mijn dochter kan installeren.

Bijdrager
    hatolex

Je zit hier op een Apple forum en je vraag gaar over win10. Zou je deze vraag niet beter op een windows forum kunnen stellen??

Maar ik kan je zeggen dat win10 een prima virusscanner aan boord heeft.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  hatolex.

Bijdrager
    digilb

Geen, Windows Defender is ingebouwd en voldoet voor de meeste gebruikers.
    Ps: dit is een Mac / Apple forum…

Bijdrager
    Rw1

Avg gebruikte ik vroeger altijd

Bijdrager
    wouter57
    digilb op 03 november 2016

Geen, Windows Defender is ingebouwd en voldoet voor de meeste gebruikers.
    Ps: dit is een Mac / Apple forum…

.

Er bestaat ook nog iets van Windows op een mac en denken veel mensen dat je dan geen virusscanner nodig hebt. TS is een Switcher dan zou je voor 99 % kunnen denken van Windows naar mac.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  wouter57.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  wouter57.

Bijdrager
    iep

Wanneer je Windows 8 of hoger gebruikt heb je ook geen gratis scanner nodig aangezien die er sinds Windows 8 al ingebouwd zit. Of je die Windows versie op een Mac, in een virtuele machine op een fysieke Mac, op een niet-Apple computer of in een virtuele machine op een niet-Apple computer draait maakt hierbij niets uit, het zit er nog steeds in. Sterker nog, het wordt standaard gebruikt dus je hoeft helemaal niets te doen. De scanner is alleen heel eenvoudig, wil je wat meer dan kun je beter naar een scanner van de bekende merken overstappen (en nee, dat is 9 van de 10x dus niet gratis).

Bijdrager
    ernst.
    gnimiurc op 03 november 2016

Graag zou ik willen weten welke gratis virusscanner ik het beste op de nieuwe laptop van mijn dochter kan installeren.

AVG kan maar dan wel met anti-malware. Kan je even voorruit.

Wil je het beste werk:

Grote voordeel i.v.g.andere totaal pakketten zoals Norton. Het belast je computer niet zwaar. Ik gebruik het al 6 jaar nu.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.