8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Applebvv

beste draadloze gamecontroller mac .

mensen, ik zoek een draadloze, goede, game controller voor de imac. (geen ps3 of xbox controllers)
    weet iemand een goede?
    heb al opgezocht maar kon niks vinden.
    ik wil ‘m gebruiken voor real racing 2 op mac en bijv. GTA IV voor mac enzo.

Bijdrager
    snijder

dat is een goeie ja.. zijn playstation of andere bluetooth controllers niet compatible?

Bijdrager
    jipz

je hebt geen ipod touch, toevallig ?:wink:
    Werkt geweldig met Real Racing 2, draadloos en wel. Ben benieuwd of er nog andere ontwikkelaars hier mee aan de slag gaan, is natuurlijk helemaal fantastisch…

Bijdrager
    Applebvv

Ja ik heb een iPod touch, alleen ik wil een echte game controller

Bijdrager
    Rickje

Ik heb zelf een controller (bedraad, maar ik wil het toch even delen,) al ongeveer 5 jaar denk ik (?). Van Logitech een Dual Action. Gewoon een soort Playstation look alike, dat ding is helemaal geweldig. Mij irriteert dat draadje ook totaal niet trouwens.

Kijk eens op de website van logitech naar hun controllers. En misschien is een Playstation of Xbox controller (achtig iets) zo slecht nog niet. Dit zijn iig controllers die over het algemeen goed in de hand liggen en iedereen kan hier vaak wel mee overweg.

Bijdrager
    Applebvv

heb denk ik al een goede draadloze controller gevonden; de logitech rumblepad 2, zie link http://www.logitech.com/en-us/441/287

Bijdrager
    Rickje

Ik heb een voorganger daarvan, zal (als ik het zo zie) een prima ding zijn.

Bijdrager
    iOchem

Kijk ook eens naar een onlive blutooth controller, zien er ook goed uit!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.