8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    vanhaze

Beste applicatie om subtitles in divx movies te zetten ?

Ha allemaal,

Ik gebruik nog steeds Titlelab hiervoor maar is hopeloos verouderd.
    Is er een beter en nieuwer programma om srt files in een divx te plakken en met uitgebreide
    (sync) mogelijkheden ?

Ik heb tevens het probleem met Titlelab dat als het om een movie met ac 3 geluid gaat, de audio
    op een gegeven moment uit sync gaat met het beeld.
    Als ik de film stop en daarna weer afspeel is de synv weer goed.

Of wellicht licht dit aan quicktime waarin ik de subtitle in de movie plak en dan save doe ?

Kind regards,

Rob.

Bijdrager
    vanhaze

oja : het gaat mij dus niet om het branden van een dvd van een movie met subtitle !

Bijdrager
    kobekes
    Bijdrager
    JWB
    ”kobekes”

Submerge?

Perfect programma!

Bijdrager
    PimPamPet

Wat ik toch vaak merk met dit soort programma’s is dat na het inbakken van de ondertitels de kwaliteit van de avi’s zo slecht is. Ik zie ineens veel meer compressie-blokjes in egale vlakken. Het origineel ziet er dan nog steeds goed uit. Ben ik de enige die hier zo’n last van heeft? :?

Bijdrager
    vanhaze

Mee eens, is ook mijn ervaring.

En nog iets : zou graag de mogelijkheid willen zien in Submerge om een schaduw te maken op de subtitles, zodat ze wat beter te lezen zijn.

Ik heb namelijk altiijd wel last van het feit dat movies wat overbelicht eruit zien, waardoor de witte subtitles moeilijker te lezen zijn.

Ik keek net op hun site maar zie nergens deze optie terug:(

Bijdrager
    kobekes

in iTunes 8 wordt ook ondertiteling ondersteund, maar zelf je eigen ‘niet-iTunes content’ ook voorzien van nederlandse tekst is nog niet mogelijk blijkbaar.

P.S. mijn honderdste bericht;-)

Bijdrager
    vortex

ik maak gebruik van VLC player…is beschikbaar voor mac.
    als je het rst bestand dezelfde naam geeft als je avi bestand, wordt deze automatisch toegevoegd eenmaal de movie start.

kan ook gebruikt worden voor xvid en divx toepassingen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.