13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Doulos

Beste App om documenten mee te nemen op iPhone?

Hallo,

Wat is de meest handige app om documenten mee te nemen op mijn iPhone?

Bijdrager
    Xcode

Mail

Bijdrager
    Doulos
    ”Xcode”

Mail

Mmm….valt bij niet echt onder erg handig. Iemand ervaring met “files” of “briefcase”?

Bijdrager
    Nielsvr

A.I Disk

Bijdrager
    Mac-Eddy

AirSharing uit appstore

Bijdrager
    Mefait

Ik heb ervaring met FileMagnet en met Air Sharing. Ik vind Air Sharing beter dan FileMagnet, want FileMagnet vloog er bij nog wel eens uit. Ik moet wel zeggen dat ik FileMagnet al een tijdje niet meer heb gebruikt dus misschien is dat inmiddels wel verbeterd. Ik gebruik het zelf om mijn documenten voor school mee te nemen en dat gaat erg makkelijk met Air Sharing.

edit: Inmiddels FileMagnet weer op mn iPhone gezet. En 1 pluspunt voor Air Sharing is dat je geen programma op je computer hoeft te installeren. Mm nu weer wat gespeeld met FileMagnet en die is erg veranderd: vergeleken Air Sharing kan je hier verder inzoomen op veel bestanden.

Bijdrager
    Doulos
    ”Mac-Eddy”

AirSharing uit appstore

Belangrijk nadeel is dus blijkbaar dat je de files niet kunt meezenden met een email. Dat is wel een beperking.

Bijdrager
    Mac-Eddy
    ”Doulos”
    ”Mac-Eddy”

AirSharing uit appstore

Belangrijk nadeel is dus blijkbaar dat je de files niet kunt meezenden met een email. Dat is wel een beperking.

Je vraagt ook ; “meenemen” van documenten…… en dat gaat prima hiermee.

Bijdrager
    Koekenboes

ik vind getdropbox hier toch het handigst voor. Bestanden zijn altijd online bereiken (ook via een voor de iphone geoptimaliseerde website). Scheelt je weer opslagruimte in de iphone en dubbelop synchroniseren.

Grote kans dat getdropbox ook met een iphone native applicatie komt.

Bijdrager
    Doulos
    ”Koekenboes”

ik vind getdropbox hier toch het handigst voor. Bestanden zijn altijd online bereiken (ook via een voor de iphone geoptimaliseerde website). Scheelt je weer opslagruimte in de iphone en dubbelop synchroniseren.

Grote kans dat getdropbox ook met een iphone native applicatie komt.

Dropbox is geweldig. Helaas kan de web app van dropbox niet met iWork bestanden overweg.

Bijdrager
    Stockychaser

Ik gebruik phoneview.
    Goedkoop programmatje dat je je iphone ook als memory stick laat gebruiken.

Zo neem ik dagelijks de complete boekhouding en klantenbestand van onze zaak mee naar huis.

Het heeft een goeie interface en je kan gewoon files slepen en droppen.
    Ook erg handig is dat je via dit programmatje bv ook je foto’s op de iphone kan overzien en kan deleten.
    vind ik erg handig !

je vind phoneview op : http://www.ecamm.com/ en het kost amper $ 19.95 en daarvoor heb ik al 5/6 gratis updates gehad…

Bijdrager
    Stockychaser

oh… nog vergeten… phoneview kan perfect met IWORK bestanden overweg…
    ik heb een erg grote NUMBERS file die ik dagelijks meeneem !

Bijdrager
    Melgior

Ik zit inderdaad nog steeds te wachten op een app die de bestanden per e-mail kan sturen. De mensen van Airsharing werken er natuurlijk aan, maar het is niet mogelijk om via de officiƫle API een bijlage te sturen met het ingebouwde mail programma vanuit een ander programma. Er blijven dus volgens mij maar twee opties over: ze schrijven zelf een mailprogramma dat zit ingebouwd of je upload het document naar hun webserver en mailt de link naar de ontvanger via het ingebouwde mail programma.

Zie dit topic op het Airsharing forum voor meer info.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.