7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Gees

Bestandje wordt niet geplaatst [Opgelost]

Ik heb een tekst op een foto geplaatst in ‘Pages’ Deze foto wil in ‘iPhoto’ importeren, en dan als bureaublad gebruiken.
    Bij bewaren in ‘Pages’ heb ik een PDF. gekozen (kan ik weer gebruiken voor bijlagen in Mail) Maar wat en hoe ik ook zoek, ik kan er geen b.v.een jpg bestandje van maken. Hoe kan deze foto in iPhoto plaatsen???…….

Bijdrager
    KarelWillem

PDF openen in Voorvertoning en dan bewaren als jpeg.

Het leven is soms zo simpel.

Bijdrager
    Gees

Mijn dank, nu nog even de juiste afmetingen maken, want het is erg klein op het bureaublad.

Bijdrager
    Gees

Mag ik nog even lui zijn, en vragen hoe ik het jpg. bestand in het formaat 600×449 maak?…..

Bijdrager
    KarelWillem

In 600×449?? Je hebt een 15 of 17″ iMac? Dan is dat een beetje klein. Beter is 800×600 of nog groter.

Allereerst zal je basispagina zo groot moeten zijn.
    Die je in Pages maakt dus. Geen idee hoe dat gaat in Pages.

Geblokkeerd
    Anoniem

Euh, Pages is een tool voor de opmaak van documenten. Als je gemakkelijk een text over een plaatje heen wilt plakken dan doe je dat met Graphic Converter, GIMP of Photoshop.

Gebruik jij je tekstverwerker ook om een spreadsheet in bij te houden?

Bijdrager
    Gees

Ik wou een Oeran-Oetang over mijn 17″ scherm maken met de tekst…”Hé Joh Wat Mot je?….” of i.d. Zodat een ander dat ziet bij de opstart:P Ik kan het ook i.p.v. Pages in ander progje proberen.

Bedankt voor de info/ advies so wie so……..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.