21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

bestanden

Hallo, ik heb een vraagje.

Nu staan er vanalle mappen op mijn bureaublad, mag ik die gewoon op mijn hardeschijf zetten?
    Of moet ik die in mijn documenten zetten?

Bijdrager
    BILF

Die mag je zetten waar je maar wil lijkt me:)

Bijdrager
    thuuske

Waarom zou je die niet mogen verplaatsen?

Inactief
    Anoniem

dus je mag die gewoon naar je macintosh hd slepen?

Bijdrager
    AppelJuice

Je kan mappen en bestanden neer zetten waar je maar wilt. Vanuit praktisch oogpunt is het wel handig om bepaalde bestandstypen in de daarvoor bestemde mappen in je thuismap te plaatsen.
    Dit geeft voordelen wanneer je gebruik maakt van meerdere accounts.

Bijdrager
    Nikita

Ja natuurlijk… Dat ding ontploft niet, je heb ze er zelf neergezet lijkt me :P

Het enige waar je vanaf moet blijven zijn de naam van de Thuismap (ding met huisje) en de Bibliotheek mappen.

Inactief
    Anoniem

ok, bedankt voor de hulp

Inactief
    Anoniem

nog een vraag, op je bureaublad staat een map van macintosh HD, kan je daar ook je thuismap zetten?

Bijdrager
    AppelJuice

Ja dat kan door middel van een alias van de thuismap te maken en die daar neer te zetten.
    De Macintosh HD kun je weg halen door Finder -> voorkeuren -> algemeen -> het vinkje uitzetten voor Harde schijven.

Bijdrager
    Lutjemac

Die zit daar al in !!

Inactief
    Anoniem

zo’n allias, hoe doe ik dat?

Bijdrager
    AppelJuice

Ik stel voor dat je dat eerst zelf gaat uitzoeken……..

en maak kans op het gewilde Apple beginners certificaat!! :D

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    Debby

@Migel wat een comentaar.Ben je nu belg of nederlander wat maakt het uit.Die jongen steld enkel een vraag maar comentaar zoals deze vind ik beetje laag.Of kan ik mischien zeggen een hollander antwoord :lol:

Bijdrager
    marceljanssen

Die mappen op je bureaublad zullen daar misschien terrecht gekomen zijn na het downloaden van allerhande items.

Ik zou proberen al je mappen (ook die je zelf maakt) minimaal te plaatsen in ‘mijn documenten’. Dat houdt je eerste niveau van je macintosh HD overzichtelijk.
    Maak een soort ‘werkmap’ aan in ‘mijn documenten’. Je zult merken dat je daarmee overzicht krijgt. Er zijn namelijk verschillende programma’s die standaard een eigen map plaatsen in ‘mijn documenten’.
    Maak van die ‘werkmap’ een alias op de bureau blad.

Suc6 (M)

Bijdrager
    Lutjemac

Hoi Migel

Hoe zet je de Yooph bar in het onderschrift ?

Bij mij lukt het niet (bij MacFreak is het wel gelukt.

mvg LutjeMac

Bijdrager
    KarelWillem

In je profiel dit plaatsen in onderschrift:
    [mig]http://www.yooph.nl/profiel/twanevan/yoophbar.gif[/mig]

Waarbij ‘mig’ geschreven moet worden als ‘img’. (Anders kon ik het niet laten zien hier.)

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    Lutjemac

Bedankt KarelWillem en Migel

LutjeMac

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    Oppie

Oh, en nu moeten we allemaal tegen die zwarte balken aankijken met nietszeggende icoontjes?!

[size=11:e93389e1ba]Oppie schud nu mismoedig het hoofd bij het aanschouwen van zo veel visuele vervuiling…[/size:e93389e1ba]

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.