6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Kaka1977

Bestanden Verwijderen van ipod zonder tussenkomst Itunes???

ik ben nog een groentje in ipod-wereld en gebruik hem voornamelijk omdat ik vaak opweg ben. nu heb ik al mijn muziek bestanden erop gegooid en dat zijn leuke, wat minder leuke en slechte tracks. als ik toch aan het luisteren ben zou ik net zoals het mogelijk is om een bestand een rating toe te kennen ook graag een slecht bestand onmiddelijk van mijn ipod willen verwijderen zonder tussenkomst van itunes…zo wil ik op den duur alleen bestanden behouden die goed zijn. mijn vraag is daarom “bestaat een add-on of iets dergelijks om dit mogelijk te maken?”

graag jullie reacties en alvast mijn dank :wink:

Moderator
    unSOUND

Nope, je zult het echt vanaf een computer moeten doen…

Bijdrager
    tiny

Ik verwijder altijd nummers die een rating van één sterretje hebben. Ik geef op de iPod nooit ratings maar deze synct hij later toch weer terug in iTunes? Zo ja, haal je alles, wanneer je iPod weer aan je Mac hangt, er dan gewoon vanaf. Je kan in de Library heel makkelijk op rating weer laten geven dan weggooien…

Bijdrager
    Kaka1977

kan je in itunes ook aangeven dat bestanden die je zowel van je ipod als van je bieb verwijdert ook permanent verwijderd worden van je pc? of vraag ik nu echt teveel van ipod&itunes? misschien een idee voor :apple: om dit in de volgende releases mee te nemen dat je je bestanden gewoon van je ipod kunt verwijderen :?

Moderator
    unSOUND

Als je iTunes de bestanden laat beheren ( dus in de voorkeuren hebt gekozen om alles te kopiëren naar de bibliotheek ) dan zal iTunes een nummer echt verwijderen van de computer op het moment dat je het uit iTunes gooit.

Bijdrager
    Kaka1977

thx ik ga hiermee experimenteren met wat minder gewilde bestanden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.