11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    macnew

bestanden verwijderen garageband

Hoe kan ik garageband-bestanden verwijderen?

Bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Makkelijkste manier:

Download AppZapper
    Kieper de applicatie Garageband er op en druk op ‘delete’

Bijdrager
    macnew

Het zou toch mogelijk moeten zijn om bestanden te verwijderen zonder andere programma’s te moeten downloaden?

Bijdrager
    lowfi

In je library>application support>garage staat een heleboel troep. Loops van xxGB groot.

Ruimt lekker op:)

Bijdrager
    macnew

Ik wil geen loops verwijderen….alleen maar bestanden die ikzelf gemaakt heb.
    Er moet toch een eenvoudige manier zijn om dit te doen?
    Ik bedoel: ik heb een Apple! Het meest stabiele en gebruiksvriendelijke systeem ter wereld…

Bijdrager
    magic-with-mac

users>jouwuser>music>garageband , daar worden alle dingen opgeslagen, tenzij je ze ergens anders hebt gesaved.

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. Je eigen zooi opruimen kan alleen jij zelf maar. Niet je Apple.
    Standaard worden projecten van Garageband bewaard in Muziek > Garegeband.
    Sleep die naar de prullenmand en ze zijn weg. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Bijdrager
    macnew

Ok. Maar da’s nou net de kern van mijn vraag: mijn garagebandmap is leeg.
    Tijdens het openen van de garageband heb ik echter keuze uit al mijn bestaande projecten.
    Deze projecten kan ik niet verwijderen.

Excuses voor mijn beperkte kennis, ik weet het gewoon niet:(

Bijdrager
    Mattheus

Ga dan eens zoeken op de namen van die bestanden (dmv spotlight). Maak met je muis een zwierige zwaai en zwieber de bestanden in je prullemand.

Bijdrager
    macnew

sorry, dat lukt niet.

Bijdrager
    Mattheus

Als garageband jou de mogelijkheid geeft om bepaalde bestanden te openen, dan moeten die bestanden toch ergens staan. Standaard staan ze in de map muziek =>Garageband. Als de bestanden daar niet staan, dan lijkt het mij logisch dat ze (met dezelfde bestandsnaam) ergens anders staan. Dan is het inderdaad erg vreemd dat je ze met behulp van spotlight niet kunt vinden….. hmmmm

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.