9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter

Bestanden verdwenen maar nog wel in Itunes

Ik heb even een vraagje.

Nu ik net mijn nieuwe externe harde schijf binnen heb wilde ik al de muziek die op de pc van mijn ouders staat op die schijf zetten. Nu kan ik nergens meer de bestanden vinden. het zijn gedownloade bestanden die zijn gedownload met Lime Wire. Het gekke is dat ik ze nog wel allemaal kan openen met Itunes maar dat ik ze nergens naartoe kan kopieren want dan word het een tekst bestand.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de bestanden vanuit Itunes kopieer naar mijn externe harde schijf.

Alvast bedankt.

Gr. Wouter

[size=9:faef6024ee]Correctie[/size:faef6024ee]
    PS. Windows draait op deze pc

Sleutelbeheerder
    Night

Je ziet het verkeerd… Windows draait op je PC

Je vraag:
    Als het goed is kun je in iTunes info opvragen over de betreffende MP3 (klik er met rechter muisknop op). Kijk dan eens naar de locatie ervan.

Bijdrager
    kawouter

Ja dat had ik gedaan alleen kom ik dan bij een bestand dat ik niet kan openen omdat het geen map is met muziek bestanden. De map bestaat dus wel maar ik kan hem niet openen. Alleen in Kladblog.

Sleutelbeheerder
    Night

Hier kom je dus in een typische windows “grey area”. Misschien dat de oplossing op een meer Windows-ge├Ârienteerd forum z├│ voorhanden is…

Bijdrager
    kawouter

Ja ik ben idd al op zoek op andere forums. Heel erg lastig in ieder geval.

Sleutelbeheerder
    Night

DIT iets voor jou?

Bijdrager
    kawouter

Kijk dat is handig. Bedankt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik weet niet hoe jij dat kopieren doet, maar in mijn ervaring werkt het onder Windows net zo goed als onder OS X. Al die opmerkingen over “het zal wel aan windows liggen” vind ik wat dooddoenerig.

1. Open iTunes
    2. Open een Windows Explorer window
    3. Browse met Explorer naar de externe schijf. Maak desnoods een nieuwe map en ga daarin.
    4. Selecteer in het iTunes window alle liedjes die je wilt hebben.
    5. Sleep de liedjes uit het iTunes window naar het Explorer window.
    6. Tadaa, hij kopieert en iTunes plakt er meteen de goede namen aan.

Bijdrager
    kawouter

Ik heb ze weer gevonden. Het was een verborgen bestand geworden.

Iedereen bedankt.

Gr. Wouter

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.