5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iJack

Bestanden Numbers terugzetten op dropbox

Ik heb een aantal spreadsheets staat in dropbox, gemaakt op mijn Mac. Ik gebruik mijn iPad veel onderweg en laad die bestanden via numbers in m’n iPad en open het bestand in numbers voor de iPad. Als ik data heb toegevoegd, hoe krijg ik het aangepaste bestand weer terug in dropbox? Ik zie ook geen optie om bestanden op m’n iPad te bewaren (save).

Weet iemand wat de beste manier hiervoor is?

Bijdrager
    elice82

Ik heb het volgende gevonden:
    http://forums.dropbox.com/topic.php?id=20646

Een App voor de iPad die DocsToGo heet.

Bijdrager
    iJack

Dank voor je hulp!

Dus na de aanschaf van Numbers (Apple) en Pages (Apple) voor de iPad moet ik DocsToGo (niet Apple) aanschaffen om 2 Apple programma’s met elkaar te laten communiceren… Duh?

Bijdrager
    elice82

Ik vind het ook een beetje omslachtig… maar waarschijnlijk gaat Apple zelf in het gat springen met iwork.com. Ze zijn iets van plan… anders heb je niet zoveel server ruimte nodig en begin je niet met iAds!

Bijdrager
    Macson

Numbers bestanden gemaakt via de Mac die je op de iPad wilt bewerken kun je beter via iwork.com delen. Op de iPad log je in op Iwork.com en kun je het bestand op de iPad bewerken en de gewijzigde versie vervolgens weer opslaan op iwork.com. Dus hoef je niets te kopen. Het kan ook via iTunes maar dan heb je de kabel nodig

Gerben

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.