2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    MacJoren

Bestanden kopieeren naar harddisk probleem

Hoi iedereen.

Sinds kort ben ik een gelukkige overstapper van pc naar de MacBook. Hij bevalt prima, alleen heb ik wel een probleem ontdekt.

Ik ben in het bezit van een mediacenter / harde schijf genaamd I-station PMP 1000, van de fabrikant Digital Cube. Op mijn pc kan ik deze zonder problemen via usb aansluiten en bestanden uitwisselen. Helaas werkt dit op mijn MacBook niet.

In mijn Finder verschijnt de harde schijf zoals het hoort. Wanneer ik nu bestanden kopieer naar deze schijf, loopt hij op een gegeven moment vast. Ik kan het kopieeren niet meer stoppen en de harde schijf ook niet meer ontkoppelen. De enige oplossing is dan de stekker eruit trekken. Ik heb hem al diverse keren geformatteerd maar ook dat wil niet werken.

Aangezien Digital Cube een onbekende fabrikant is, en ik geen drivers voor mijn i-station kan vinden ben ik bang dat ik hem op mijn mac niet werkende krijg. Toch mijn vraag of een van jullie mij misschien kan helpen?

Alvast bedankt,

Joren

Bijdrager
    bramvdb

Heb je al eens gekeken op de site of je wel de laatste firmware hebt op je speler?

Volgens de site zou hij alvast moeten gaan op een Macos systeem (macosx zal daar ook wel bij horen)

Misschien eens contact opnemen met de klantenservice.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.