8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Gees

Bestand vanuit Cyberduck naar mail ?.. [opgelost]

Ik heb een foto geplaatst in cyberduck en de pad ingevuld,deze gesleept naar een browser de foto komt prachtig door.
    Ik weet niet meer hoe ik dit deed met verzenden via mail, dus ‘klik’ en dat selecteren, kopieren en plakken dacht ik, maar het werkt niet zo. Ik ben dus de weg even kwijt, wie helpt mij weer terug?…..

Bijdrager
    vishaakje

Slepen naar je bureaublad, dan plaatje slepen op de mail postzegel. :)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Cyberduck is een FTP-programma, dat je gebruikt om bestanden van en naar FTP-servers te krijgen. Als je dus een foto ermee hebt ge-upload zodat hij op je website staat, zou het origineel nog op je eigen computer moeten staan zodat je dat heel eenvoudig in een mailtje kunt slepen.

Staat de foto op een website, dan sleep je hem daarvan gewoon naar je bureaublad en dan Mail in (of rechtstreeks naar een nieuw bericht in Mail, dat lukt misschien ook wel).

Bijdrager
    prullenbak

Of in het laatse geval van jakko Westerbeke, kun je ook vanaf de website rechtstreeks op de postzegel slepen…Je stuurt dan de url ipv het plaatje, maar hey, dat plaatje staat op de website, dus kunnen de ontvangers het bekijken.

Bijdrager
    Gees

sowieso bedankt voor alle reacties. Maar wat ik eerder deed was b.v. ” Kijk maar hier” en dan konden ze deze tekst aanklikken en zagen gelijk de foto. Maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen:x

Bijdrager
    spruit

in mail tekst selecteren, bv kijk maar hier. Dan selecteren, rechts klikken, koppeling, voeg toe. Hier geef je dan de url in

Bijdrager
    Gees

Ik was mijn ctrl toets vergeten. Dus pad van Cyberduck- kopier. Dan in mail KLIK dat selecteren ctrl-toets-wijzig koppeling en plak!….

Bijdrager
    Gees

Je was me even voor @spruit

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.