7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    J.

Bestand uit prullenmand halen bij iMovie HD

Ik heb een probleempje ongeveer 3/4 van mijn film zit in de prullenbak van imovie HD omdat die inees vond dat hij moest afsluiten. Omdat ik het bestand nog niet bewaard had, is het van tijdsbelang dat ik die bestanden uit die prullenmand kan halen… Iemand een idee hoe dat gaat, want ik kan hem blijkbaar alleen legen

edit: blijkbaar staat die onder het verkeerde subforum, als de mods dat eens zoudden willen aanpassen. Bedankt.

Bijdrager
    computer space

Meestal is een prullenbak gewoon een map ergens op de schijf, al dan niet onzichtbaar als gewone map. Zet eens met tinkertool alle onzichtbare spul aan en kijk of je het in de finder kunt vinden?

Bijdrager
    ragoooon

Binnekort met Time Machine :) , maar dat is pas voor de lente van volgend jaar.
    Maar je kan wel bestanden terug uit je prullemand krijgen, hoe weet ik niet. Wel heb ik de raad om overal af te blijven en desnoods je computer af te zetten kan je niet meer misdoen.

Bijdrager
    Yaris

In iMovie weet ik het niet, maar in iPhoto is het als volgt : klik op de prullenmand, je ziet dan het verwijderde bestand staan en dan kun je het eruit slepen.

Bijdrager
    J.

en hoe zet ik mijn verborge mappen zichtbaar, maar is het gewoon niet mogelijk vanuit imovie? dat kan toch bijna niet dat da ni kan…

Bijdrager
    J.
    ”Yaris”

In iMovie weet ik het niet, maar in iPhoto is het als volgt : klik op de prullenmand, je ziet dan het verwijderde bestand staan en dan kun je het eruit slepen.

Dat heb ik geprobeerd, maar dat lukt niet :s

Bijdrager
    J.

wat gisteren niet lukte, bleek vandaag wel lukken. Je kan ze gewoon uit de prullenmand in het archief slepen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.