9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Timp

Bestand niet in prullenbak na verwijderen

Beste Allemaal,

Als ik een bestand wil verwijderen dien ik mijn gebruikers wachtwoord in te vullen. Na dit gedaan te hebben verdwijnt het bestand, maar is niet zichtbaar in de prullenbak.

Dit is sinds vandaag. Eerder kon ik gewoon een willekeurig bestand slepen naar de prullenbak. Dit lukt niet meer zonder wachtwoord, erg vervelend.

Via de zoekfunctie werd ik niet echt wijzer.

Zie ik iets over het hoofd, of is dit een bug of wat dan ook?

Gr Tim

Bijdrager
    Hansi2124

Als je je voorkeuren van Finder op deze manier hebt staan, zou het goed moeten gaan.

Bijdrager
    Timp

Bedankt voor je reactie.

Dit heeft het probleem helaas niet opgelost. Hij vraagt nog steeds om een wachtwoord met de melding dat Finder een wijziging wilt doorvoeren.

Als ik deze invoer verdwijnt het bestand, maar niet in de prullenbak.

Gr Tim

Bijdrager
    Timp

De tweede link heeft via terminal geholpen!

Super!

Gr Tim

Bijdrager
    Hansi2124

Mooi zo!
    :thumbsup:

Bijdrager
    MacAanZee

:lol:

Bijdrager
    ajongebreur

Net vermeld bij een ander onderdeel op dit forum. Open Finder, ga links op doumenten staan en open dit met klik Ctrl. Klik op Toon Info en haal het vinkje weg bij beveiligd (bovenaan bij Algemeen). Dat was voor mij de oplossing.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat was een topic van bijna een jaar geleden. Ik denk dat die persoon allang het probleem niet meer heeft…. :innocent:
    Normaal gesproken staat daar ook geen vinkje; die zal je daar ooit zelf hebben geplaatst.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.