5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager

Bestand kwijt, ligt dit aan Dropbox?

Hoi,

Een klasgenoot en ik moest een verslag maken, hij had dit grote deels al gedaan en naar mij toe gestuurd.
    Ik heb er nog van alles aan verbeterd en mooier gemaakt, gisteren heb ik het uitgeprint en als een concept aan de leraar gegeven.
    Ik wil nu echter verder met het bestand, maar nu kan ik het niet meer vinden, ik weet zeker dat ik het in Dropbox had opgeslagen, en al was dit niet het geval, dan heeft Word elke 10 minuten een versie opgeslagen.
    Ik vind nu alleen nog maar de oude versie, die ik nog niet had verbeterd terug, waar ligt dit aan?
    En is mijn nieuwe versie nog ergens te vinden?

Bijdrager
    Flatchoo

Heb je het toevallig uit het Dropbox venster naar bijvoorbeeld je bureaublad gesleept om het vervolgens te printen? Als je het versleept dan verplaatst hij het bestand ook meteen. Je kan het beter kopiëren dan weet je zeker dat het in je Dropbox folder en op je computer staat.

Bijdrager
    SuperDriver

Je kan bij dropbox inloggen en kijken bij “Events” daar kan je zien of het bestand is geupload naar dropbox. Mocht dit het geval zijn dan kan je via dropbox het verwijderde bestand terughalen.

Geblokkeerd
    Anoniem

En sowieso kan je bij Dropbox in de web interface ook vroegere versies van (verwijderde) bestanden terughalen. Dropbox houdt elke versie bij.

Bijdrager

Bedankt voor de reacties!
    Sorry voor mijn late reactie.

Ik kan hem niet vinden, ook niet in mijn Dropbox geschiedenis.
    Ik ben bang dat dat ik hem niet heb opgeslagen, en dat Word dat ook niet heeft gedaan..
    Heb hem inmiddels al overnieuw gemaakt, maar bedankt voor de tips, zal er aan denken de volgende keer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.