8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    vincent136

Bestand herstellen na verkeerde save

Hoi,

Nou heb ik iets doms gedaan, namelijk het volgende:

Ik heb een uur of 4 zitten werken aan een nummer in Garageband. zelf van alles ingespeeld en ik had het concept naar mijn idee goed uitgewerkt. Ik druk nog eens extra op save en klaar was ik. Toen was ik wel eens nieuwsgierig wat er gebeurde wanneer ik het tempo zou verhogen. Dat deed ik, maar dat klonk natuurlijk voor geen meter. Toen ik dit wou herstellen door de ctrl z, drukte ik per ongeluk op ctrl s. Gesaved dus… en herstellen wou niet meer. nu is m’n track naar de vernieling geholpen.

Is er een functie waarmee ik alle bestanden kan herstellen naar een bepaald tijdstip? of alleen de garageband track herstellen?

alvast bedankt

Bijdrager
    Fierry

als je heel veel geluk hebt gehad is er misschien een Time Machine backup gemaakt?

kun je geen command-z meer doen?

Bijdrager
    vincent136

Nee, geen time machine. En nee, ctrl z werkt niet meer..

Inactief
    Anoniem

Het tempo nu verlagen?

En als dat niet goed is, dan vrees ik dat je weer opnieuw kunt beginnen.

Succes!:wink:

Bijdrager
    vincent136

Dat heb ik gedaan. nu haperen mijn zelf ingespeelde tracks, net of je er een tremelo effect overheen gegooid hebt:(

Naja, toch weer wat geleerd. En daarnaast weer veel garageband ervaring opgedaan, het is best een tof programma!

Inactief
    Anoniem

Je kunt er inderdaad meer mee dan de gemiddelde gebruiker denkt.:)

Bijdrager
    Hengheng

Neem je verlies en leer, leer, leer !

Bijdrager
    vincent136

Dat zal ik ook wel doen, dat leren. ik zal mijn samples wel weer eens inspelen en weer opnieuw beginnen:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.