14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    404

bestaat er een portable versterkertje voor je iPod?

ik ga morgen op wintersport en zonder muziek is het natuurlijk drama. nu had ik een cd/radio/cassette speler (zo’n asoding), maar die heeft het begeven. ik ging net ff kijken of er van diezelfde dingen zijn met audio IN maar tevergeefs. weet iemand wellicht een oplossing voor het aansluiten van mijn iPod op een versterkerachtig apparaat met boxen in compacte vorm op korte termijn? dank

Bijdrager
    Imotmart

Mooie oplossing: iFire van Griffin en een set Apple pro Speakers (nadeel: batterijen snel leeg)
    Goedkope en werkbare oplossing: Computerspeakers bij de wintendo dealer om de hoek! Gewoon op 220V en blazen maar!

Moderator
    Lucas Raggers

Ik heb onderstaande beesten: Philips SBC BA105U. Kwaliteit is prut, maar het vult de kamer. Ik weet niet meer wat ze kostten.

Bijdrager
    tennapel

Bijdrager
    ThomasL

Gewoon simpele 220 speakers halen om de hoek bij de dixons en knallen maar! Fijne vakantie!

Bijdrager
    ThomasL
    ”Imotmart”

Goedkope en werkbare oplossing: Computerspeakers bij de wintendo dealer om de hoek! Gewoon op 220V en blazen maar!

He, iemand was me voor!:?

Bijdrager
    404

:D ok dank jullie wel. ik heb een 2e gen. iPod dus die oplossing van die iFire gaat niet werken helaas. maar van die computerspeakertjes is idd een goed plan.

Bijdrager
    4iam

Logitech 220V met subwoofer. Redelijk geprijsd. zeer acceptabel geluid in een redelijk formaat. uiteraard ook op de line out van je Mac aan te sluiten.

Bijdrager
    Imotmart

Een Logitech Subwoofer in je rugzak mee de bus is in misschien wat veel bagage…
    Op: http://www.griffintechnology.com/products/ifire/ staat alles van de ifire en daar wordt niets gezegd over dat de ifire niet op een 2G iPod werkt hoor..
    Anyway, hoe was de vakantie?;-)

Bijdrager
    Sad

Nee joh!

DIT:

lange URL

is wat je zoekt.

Bijdrager
    Imotmart

Das best duur.. dat inmotion setje. Niet echt ‘Most bang for the buck’….

Moderator
    unSOUND

Die inmotion is leuk, maar hij zegt dat ie een 2e generatie iPod heeft,
    en die hebben geen dock-connector…. en die inmotion is er dacht ik
    alleen voor 3e generatie iPods.

edit
    Hij heeft overigens wel een Aux-in, maar dan moet je je iPod er dus naast leggen…. niet zo’n fraai gezicht denk ik.

Bijdrager
    404

tnx allen, ben lekker bijgekleurd en had de oplossing al in huis: de iTrip. iemand anders had nog een radio/cd combinatie dus het was gelukt

Bijdrager
    els
    ”lucasraggers”

Ik heb onderstaande beesten: Philips SBC BA105U. Kwaliteit is prut, maar het vult de kamer. Ik weet niet meer wat ze kostten.

€ 14 bij V&D – ik heb ze op mijn werk staan en zit nu via die kleintjes naar de iPod te luisteren. Als ze gejat worden geen groot verlies en ach, ik hoef hier geen hi-fi.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.