10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    kwisten

Bestaat er een alternatief voor Acrobat Distiller ?

Mijn Distiller ligt plat, ook Acrobat, Adobe wil mij nog steeds niet helpen en op de site van Adobe kan een kat zijn jongen niet terugvinden voor support, ik ben ECHT wanhopig !

Bijdrager
    computer space

PDF maak je toch met iedere applicatie aan? Of moet je perse een .PS omzetten?

Bijdrager
    angorawol

de pdf’s die je aanmaakt met ‘elke’ applicatie zijn hoogstwaarschijnlijk niet geschikt voor wat kwisten nodig heeft, Martiniman. Tenminste dat neem ik aan, in de drukkerswereld gelden een boel andere regels.

Bijdrager
    kwisten

Het is inderdaad om een treffelijke PDF te maken die dan kan gecertifieerd worden.

Bijdrager
    yvanp

Enfocus heeft eigen software die veel beter werkt dan die van Adobe. En alles is certified. Zij werkten nml mee aan de standaarden ervoor.
    Neem maar eens een kijkje op http://www.enfocus.be

Bijdrager
    computer space

Indesign kan ook de Distiller-profielen aan. Misschien kun je het daarmee uitdraaien.

”angorawol”

Tenminste dat neem ik aan, in de drukkerswereld gelden een boel andere regels.

Is vooral een stronteigenwijze wereld. Bijvoorbeeld verschuilen achter een certified workflow, en er eigenlijk niks van snappen. Een slimme klantvriendelijke drukker krijgt een brakke RGB PDF nog prachtig op papier.

Bijdrager
    gjvo

ps2pdf, onderdeel van ghostscropt, gratis op te halen via fink of via Gerben Wierda’s i-Installer. Gebruik ik altijd, werkt als een trein en levert vaak betere PDF af dan Adobe’s destiller (dwz PDFs waar onze studio verder mee kan werken).

Bijdrager
    Harryk

Mijn Distiller ligt plat, ook Acrobat

Een gok uit ervaring: heb je iets van een Norton autoprotect aanstaan?

Bijdrager
    AppelJuice

Ja Inderdaad, mischien als je wat duidelijker je probleem uitlegt zijn er misschien oplossingen voor!!

Bijdrager
    rvanheukelum

Al onder OS 9 met de AdobePS 8.8 printerdriver en Acrobat Distiller 5 was het al niet meer nodig Postscriptbestanden te maken … toen kon je al rechtstreeks PDF’s printen.
    Onder OSX is het ├╝berhaubt nooit nodig geweest Postscripts te schrijven, alvorens deze te Distillen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.