6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    OSXHIHI

Bestaat er dit soort app voor de mac?

Ik ga binnenkort een feest geven en ik wil nu van te voren een playlist voor de muziek maken.
    Nou wil ik dit proberen vrij professioneel aan te pakken en ik vroeg me af of er een app is waarbij ik bijvoorbeeld
    kan aangeven van hoe laat het begint en eindigt,( er zou dan een tijdlijn ontstaan ) en dat ik dan tussen die tijd bijvoorbeeld liedjes in kan plakken zodat ik kan beter kan zien wat er welke tijd word gespeeld.

Zo zou ik bijvoorbeeld precies kunnen kiezen welke track afspeelt op 12 uur of een betere opbouw van de sfeer krijgen
    of bijvoorbeeld om 4 uur als het is afgelopen wat rustigere muziek aanzetten. Soort pre- DJing xD

Ik hoop dat jullie begrijpen wat voor soort app ik nodig heb en ik hoop dat zoiets ook echt bestaat.

Alvast bedankt (:

Bijdrager
    hijblogt

Ik zou een DJ inhuren;-)

Bijdrager
    Melgior

Je moet even op zoek naar software voor radio DJ’s, want die hebben natuurlijk een strak tijdschema. dit is er eentje, meer op sites als http://www.macupdate.com

Bijdrager
    janbergstra

Of je kan natuurlijk een spotify-lijst maken (met de rustige muziek aan het eind) en die afspelen:)

Bijdrager
    i_yell0wi7

In de Mac App Store is misschien de Gratis App Virtual DJ iets voor jouw?
    :sarcastic:

Bijdrager
    OSXHIHI

Bedankt voor de reactie’s

Bij mijn vorige feest had ik zeg maar gewoon een itunes afspeellijst van precies even lang als mijn feest duurde. Synchroniseren met ipod en die aan dikke boxen gezet. (:
    Dat werkte op zich wel erg goed alleen nu wil ik graag bij het maken van me playlist kunnen zien hoelaat welk nummer komt zodat ik beter kan inschatten bij het opbouwen van de sfeer.

Dat lukte ook wel een klein beetje in itunes door de duur van de nummers telkens bij elkaar op te tellen en dan iets drukkere muziek erbij te zetten. Maar ik zou het fijner vinden als ik het meteen kan zien.

De radio software heb ik geprobeerd, maar snap ik tot nu toe nog niet zo heel veel van.
    Ik ga nu even kijken of Virtual DJ ook een playlist met tijdschema kan maken (:

Als iemand nog iets anders weet hoor ik het graag.

Bedankt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.