10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    The JM

Bestaande afspeellijst importeren in iTunes

Misschien een makkelijk antwoord, maar dan heb je me ook snel geholpen;-)

Hoe kan ik een bestaande afspeellijst importeren in iTunes?

Bijdrager
    Yaris

Archief > Importeer.

Bijdrager
    The JM

Dat wil niet werken..

PS Ik werk hier onder Windows…

Bijdrager
    Yaris

Onder Windows is het Bestand > Importeren, zie iTunes for Windows 7.0 Help: een kopie van uw afspeellijsten opslaan.

Bijdrager
    The JM

Ja dat snap ik wel;-) Had ik al gedaan toen je dat zei, maar dat werkt nog steeds niet :)

Bijdrager
    Yaris

Is dit misschien je probleem: ‘De geĆÆmporteerde afspeellijst bevat alleen nummers en video’s die zich al in de iTunes-bibliotheek bevinden. Onderdelen die niet beschikbaar zijn, worden uit de lijst verwijderd.’

Bijdrager
    The JM

Nee, hij doet gewoon helemaal niets. iTunes geeft geen melding, Windows geeft geen melding, hij is op de achtergrond ergens mee bezig maar dan gebeurt er niets…

Als ik de afspeellijst met Windows Media Player wil openen, krijg ik dit te zien:

Bijdrager
    vogel

Waar zit je afspeellijst in de verkenner? Het lijkt erop alsof de lijst niet eens bestaat, maar een snelkoppeling is (ff wennen, die Windows termen). Ik heb ooit eens een snelkoppeling gemaakt en die per ongeluk gebackupt, ipv het origineel. De backup ging mis, want toen ik het terugzette, was er alleen de snelkoppeling en niet de lijst met bestanden waarnaar deze eerst verwees…
    Ik hoop niet voor je dat er dit aan de hand is, want dan ben je je nummers kwijt.

Bijdrager
    The JM

Ik heb iTunes aangegeven dat hij de bibliotheek bij moet werken in een bepaalde map, en daar staat dus ook die afspeellijst.

Bijdrager
    vogel

Ah, je bedoelt de lijst, niet de nummers zelf. Hmmm, dan weet ik het niet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.