12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Burp

Bestaan er ook leuke speakertjes voor bij mM voor max50euro?

Super geluid hoeft niet als het maar redelijk klinkt, nu zijn de meeste setjes of duur of lelijke pc setjes. Hebben jullie nog leuke en niet te dure setjes gezien, klein en wit 8)
    Aangezien het geld de laatste tijd wegvliegt niet duurder dan 40 a 50 euro.

Bijdrager
    foobar

ligt er een beetje aan wat je er mee wilt doen..?
    ik heb bij mijn mac mini de Harman Kardon / Soundsticks II (zie avater), die geven een ‘subliem’ geluid, maar ze zijn wel eh… iets duurder dan 50 euro…:P

ben bang dat je anders toch bij een lelijk pcsetje uitkomt…

Bijdrager
    menu

Logitech Z3,
    net iets boven je budget, maar echt heel mooi stereo geluid met een enorm vette bas

http://tweakers.net/pricewatch/63902

Bijdrager
    wjgmspeedy

De JBL duets kosten 59 euro. Als je goedkoper wil, is het denk ik zaak goed te kijken bij Mediamarkt, Kijkshop, Dixons enzo. Misschien is er iets in de aanbieding.

Bijdrager
    huinkroese

Ik heb de JBL Duet. 2 no nonsense speakers die perfect aan je omschrijving voldoen.
    Ze kosten hier €39,99 ex.

Bijdrager
    foobar
    ”huinkroese”

Ik heb de JBL Duet. 2 no nonsense speakers die perfect aan je omschrijving voldoen.
    Ze kosten hier €39,99 ex.

hij wilde geen lelijke pc-setjes :evil:

Bijdrager
    kontheur

JBL gebruikt vaak ook Harmann Kardon conus speakers hoor! Bijzonder goede kwaliteit inderdaad! :P

Bijdrager
    huinkroese
    ”martijngrootens”

hij wilde geen lelijke pc-setjes :evil:

Ik dacht meer in de categorie:

[size=9:025f528d07]Wat ik écht een lelijke speaker vind is die Apple iSub…[/size:025f528d07]

Bijdrager
    Rik H.

Wat is belangrijker, design of een goed geluid.
    Ik heb bij mijn iMac een setje JBL duet speakers gekocht.
    Zijn mooi compact en een goed geluid, volgens mij Harmann Kardon zich ook met deze speakers bemoeid.
    En in het echt zijn ze best mooi zo naast die prachtige iMac.

Bijdrager
    menu

Zonder subwoofer komt er uit kleine speakers onder de 150 euro geen behoorlijk geluid. Je kan dan beter de allergoedkoopste kopen die je tegenkomt want alle kleine computerspeakers klinken ruk.

Of een koptelefoon dat klinkt ook goed voor weinig. Die HK soundsticks zijn geweldig maar wel een beetje duur natuurlijk.

Bijdrager
    lowfi

net of harman kardon zo goed is… stelletje sellouts :r

Bijdrager
    kontheur
    ”lowfi”

net of harman kardon zo goed is… stelletje sellouts :r

Dat jij een audiofiel bent kunnen wij niks aan doen. Ieder z’n eigen interesses en ieder z’n vak.
    Uit mijn speakers (JBL creative II) komt heel fijn geluid en voor die 100 euro heb ik niks te klagen)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.