15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Superflu

Best running app?

Hi

Uit ervaring, wat vinden jullie de betere app voor tijdens het lopen?

Ik gebruikte tot voor kort runtastic pro.

Momenteel gebruik ik Nike+ GPS. Ik heb jammer genoeg nog geen built-in manier gevonden om mijn runs te sharen zonder ook m’n traject volledig vrij te geven.

Graag jullie mening.

Cheers

Bijdrager
    KarelWillem

Uit ‘jarenlange’ ervaring: RunKeeper.

Fijne community, perfecte app.

Bijdrager
    iMatthi

Kan alleen maar akkoord gaan met KarelWillem, perfecte app Runkeeper!

Bijdrager
    Afroman

Volgens mij heb je Runkeeper en de rest, net als Coca Cola en de rest, Wacom tablets en de rest.

Er bestaat gewoon geen beter of evengoed alternatief.

Bijdrager
    Thrust

Ik zelf loop wel is hard door de duinen, maar Runkeeper kan deze niet op een map weergeven, dus krijg je maar achterlijke rechte lijnen die voor geen meter klopt. Heb nu 2 weken Runtastic Pro en daar heb ik het nog niet gemerkt.

Wat me ook opviel is dat Runkeeper erg vaak geen GPS heeft, wat nogal irritant is als je lekker aan het hardlopen/mountainbike ben.

Enige minpunt wat ik tot nu toe van Runtastic tegen vind vallen is dat hij Spotify niet dempt als ie je een update geeft. Voor de rest nog geen problemen met Runtastic ondervonden.

App van Nike vind ik 3x niks, heb schoenen met een sensor, maar hij verliest bij mij steeds de verbinding. Heb al is een nieuwe sensor gekocht maar precies hetzelfde probleem. Wat me ook tegenvalt is dat de batterij van de sensor belachelijk snel leeg is.

Al met al, ik zou voor Runtastic gaan, ik vind de integratie met hun website echt perfect! Je zie meteen wat je gedaan hebt. Je zie meteen de samenvattingen, hoeveel calorie├źn je heb verbruikt etc, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Bijdrager
    Superflu

Bedankt voor de reacties iedereen. Ik probeer zo meteen even Nike+, runtastic en RunKeeper tezamen uit.

ZOMBIES, RUN! ziet er ook leuk uit, maar mist denk ik heel wat echte functionaliteit.

Bijdrager
    Afroman

Hahah dat ding is ook met humor opgezet, niet al te serieus nemen maar kan altijd leuk zijn soms.

Inactief
    Anoniem

Runkeeper krijgt erg veel negatieve reacties in de reviews.

Bijdrager
    baziel

Ik gebruik de Nike+ en daar kan je het traject afzetten dacht ik.

Bijdrager
    dame.blanche

Runkeeper is fantastisch, vooral nu ze ook gaan samenwerken met Pebble!

http://blog.runkeeper.com/new-feature/and-the-1st-pebble-app-partner-is

:D

Bijdrager
    AlmeerMac1

Runtastic pro!

Bijdrager
    Thrust
    dame.blanche op 07 mei 2012

Wat is nou de toegevoegde waarde als ik vragen mag?

Ik loop hard om juist ff niet alle shit om me heen te hebben. En vooral niet aan de tijd te denken. Kan me nummers kiezen via Siri als het moet. Kan naar het volgende nummer via me volume controller.
    Status update krijg ik om de kilometer.

Ik ben een pittige Apple fan maar in deze 150 dollar kostende horloge zie ik niet echt een meerwaarden voor het sporten.
    Uitmelkerij ten top als je het mij vraagt.

Bijdrager
    Sascha

Hier ook een tevreden gebruiker van Runkeeper. Runtastic Pro heb ik ook geprobeerd maar de ‘feel’ bevalt me er minder bij…

Bijdrager
    dame.blanche
    Thrust op 07 mei 2012
    dame.blanche op 07 mei 2012

Wat is nou de toegevoegde waarde als ik vragen mag?

Ik loop hard om juist ff niet alle shit om me heen te hebben. En vooral niet aan de tijd te denken. Kan me nummers kiezen via Siri als het moet. Kan naar het volgende nummer via me volume controller.

Status update krijg ik om de kilometer.

Ik ben een pittige Apple fan maar in deze 150 dollar kostende horloge zie ik niet echt een meerwaarden voor het sporten.

Uitmelkerij ten top als je het mij vraagt.

Alleeuh, het ziet er toch fantastisch uit voor 115 dollar (geen 150 dollar)!:D De toegevoegde waarde ligt bij mij vooral omdat ik lange afstanden wandel met RunKeeper. Via die watch kan je dan zien hoe ver je hebt gewandeld, mja, zoiets check ik onderweg nogal graag…;-)
    Heb meestal m’n iPhone in een waterhoesje (Belgi├ź = regen), en dan is het gemakkelijk om te zien.
    EN hij ziet er ook gewoon mooi uit!:heart:

Bijdrager
    Noest

Een mooie twee jaar verder, is nog steeds Runkeeper de app die wordt geprefereerd?

Of zijn er nu andere apps?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.