15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    victor93

Beschrijving dvd in plex

Dag OMT-ers,

het is me gelukt om alle covers in plex te krijgen. nou heb ik eens gehoord dat het ook mogelijk is om de beschrijving van de dvd erbij te zetten. is dit ook echt mogelijk, zoja hoe krijg ik de beschrijving bij de dvd’s ?

Gr, Victor.

Bijdrager
    raymei

als je de naam gebruikt die imdb ook gebruikt voor de film met het jaartal dan zal plex zelf het hoesje en de informatie erbij zoeken.
    je moet dan wel in de instelling aangeven dat hij imdb moet gebruiken als database.

Bijdrager
    iMous

Je moet het type media toekennen..
    Als je een bron toevoegt, zie je een knop toewijzen.. dan naar Video gaan en imdb.com of een ander selecteren;-)

Bijdrager
    victor93
    ”iMous”

Je moet het type media toekennen..
    Als je een bron toevoegt, zie je een knop toewijzen.. dan naar Video gaan en imdb.com of een ander selecteren;-)

als ik op toewijzen klik krijg ik niks te zien. wat moet ik nu doen ?

Bijdrager
    raymei

op enter drukken en dan kan je kiezen als je 2x op enter drukt kom je volgens mij op films en kan je imdb kiezen

Bijdrager
    victor93

is er ook een manier om het plot van de film in het Nederlands te krijgen ?

Bijdrager
    victor93

Ik heb ook ergens gelezen dat plex het ook uit een NFO bestandje kan halen die in dezelfde map staat. Maar ik kan nergens een NFO-editor vinden voor mac. Dat zou dus moeten betekenen dat ik alle NFO bestanden op windows moet maken en daarna naar mijn macbook kopiëren.

Moderator
    Rivanov
    Bijdrager
    iMous

Volgens mij is er nog geen nederlandstalige ‘scraper’ voor Plex.
    je zit dus vast aan engelse beschrijvingen..

Om NFO’s te maken kan je toch gewoon met Texteditor en opslaan als bestand.nfo ?

Bijdrager
    victor93
    ”iMous”

Volgens mij is er nog geen nederlandstalige ‘scraper’ voor Plex.
    je zit dus vast aan engelse beschrijvingen..

Om NFO’s te maken kan je toch gewoon met Texteditor en opslaan als bestand.nfo ?

ik kan hem niet opslaan als NFO bestand naar mijn weten. welke moet ik daarvoor hebben ? want ik zie NFO er niet bij staan.

Bijdrager
    iMous

Kiezen voor ‘alle bestanden’ en dan zelf .nfo achter de bestandsnaam zetten.

Bijdrager
    victor93

Ik kan het negens in tekst-editor vinden. Heb je er een speciale plugin voor nodig? Want ik zie het niet staan bij “bewaar als” en dan bij structuur.

Gr. Victor

Bijdrager
    iMous

Owja, ik zie het..

Gewoon opslaan als RTF en dan in Finder hernoemen naar .NFO

In principe zijn NFO’s gewoon textbestanden met een .NFO extensie, wat eigenlijk een extensie is voor een document met systeemeigenschappen voor windows. Heb dat nooit echt begrepen waarom er .nfo wordt gebruikt in plaats van .txt of .rtf

Bijdrager
    iMous

Werkt dit voor jou?

Bijdrager
    victor93

Het heeft Niet gewerkt, ben op het plex forum verder geholpen en daar bleek dat het alleen kan met een programma dat voor Windows is. En ik heb geen Windows.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.