7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    michielrutjes

Beschikbaarheid nieuwe toestellen bij providers op 9-10?

Is er hier iemand met enige kijk op de beschikbaarheid van de nieuwe 6S(plus) bij de verschillende mobiele providers? Ik heb bij T-Mobile besteld en aangegeven in de winkel op te willen halen, mijn vraag is eigenlijk wat de kans is dat hij er vrijdag gewoon al is of dat ik achteraan kan sluiten in de wachtrij? Hoe worden die orders eigenlijk verdeeld? Gewoon benieuwd:)

Bijdrager
    MacSchulz

Afgelopen vrijdag de 6s (64/silver)bij T-mobile besteld wordt vrijdag 9 okt. geleverd.

Bijdrager
    michielrutjes

Thx! Kreeg ook vanmiddag een sms dat mijn toestel is verstuurd naar de lokale winkel en dat ik hem binnen een paar dagen kan ophalen, ik verwacht dan gewoon vrijdag inderdaad. Zou nice zijn:)

Bijdrager
    michielrutjes

Vanavond telefoontje gehad van T-Mobile, toestel ligt al klaar in de winkel! Maar onder embargo van Apple mag ik hem morgen pas ophalen, jammer want de winkel is hier 100m verderop, even geduld nog. Toch goede keuze geweest om hem zo te bestellen, relaxed hoor:)

Bijdrager
    fenkikon

Ben benieuwd naar ervaringen van mensen met KPN als provider. Begin van de week werd ik nl telefonisch uitgenodigd om mijn 6s plus op te halen in de KPN winkel, donderdag 00:00. Voor een feestelijke avond, daarvoor bedankt, toestel zou dus gewoon thuis geleverd worden. Maar ik ontving een mail dat het toestel niet op voorraad is. Moet dus nu tot volgende week vrijdag wachten, gelukkig is het niet 4 weken wachten of zoiets maar toch. Iin de media geven ze aan dat wanneer er 2 oktober werd besteld, bij de pre-order toen de site weer werkte, de 9e werd geleverd, in mijn geval dus niet!

Bijdrager
    MacSchulz

Vreemd dat KPN dan wel online adverteert: ‘vandaag besteld, morgen in huis’
    https://mobiel.kpn.com/iphone-6s?campaignid=bn:atl:adf:cm:iph:roc:bb

Bijdrager
    fenkikon

@macschulz Vind ik ook, maar als ik de 64gb 6s Plus spacegray selecteer staat er onderaan de pagina: minimale levertijd 5 dagen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.