6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    wouter

Beschikbaarheid LG Ultrafine 5K

Hi allen,

Ik zit al een tijd te wachten op de beschikbaarheid van de LG Ultrafine 5K. Het mooie is dat Apple/LG een aanbieding heeft die tot eind december loopt, maar het scherm al tijden niet te bestellen is. Apple zelf kan me er niks over vertellen, dus wellicht dat er hier iemand rondsurft die wat inside information heeft over de beschikbaarheid van het scherm. Ik kan ook nergens op ’t web een plek vinden waar hij wél beschikbaar is.

Wouter

Bijdrager
    Shmoo

Januari zullen ze beschikbaar zijn en de korting gaan ze met een maand verlengen op dit 5K model omdat deze niet beschikbaar was.

Het scherm ( 5K display ) is wel echt fucking goede kwaliteit. Unreal gewoon.

Bijdrager
    wouter

Top! Dan moet ik nog even geduld hebben.

Ben nog wel benieuwd waar je deze info vandaan hebt? Bij Apple kunnen ze me niks melden.

Bijdrager
    Shmoo

Dat zijn de knuppels van de klantenservice.. Die gasten weten niets en hebben echt niet de connecties en lijntjes met Apple die ik al jaren heb.

Echt topkwaliteit beeld. Ik had een selfie van mijzelf gemaakt en mijn neusharen leken gewoon Erasmusbrug-staalkabels. Zoveel details. ?

Moderator
    Night

[offtopic]
    Ligt dat niet gewoon aan je neusharen (of aan de goede camera waarmee je de foto maakte)?:-P:-P
    [/offtopic]

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb vandaag gehoord dat de 5K schermen er volgende week wel eens aan kunnen komen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.