17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Cerandox

Beschikbaarheid iPad 2

Ik heb de lancering van de iPad overgeslagen en gewacht op de iPad 2. Nu is het moment daar en wil ik de iPad 2 gaan kopen. Echter tijdens de lancering van de iPad 1 stonden er rijen van mensen s’ochtends voor de deur te wachten om een iPad te bemachtigen. Ik zelf heb eigenlijk geen tijd om het apparaat op te halen tot na werktijd, 25 maart.

Nu heeft mijn neef bij de lancering van de eerste iPad de zaterdag na de release nog een iPad gehaald en waren ze gewoon nog steeds goed op voorraad.

Mijn vraag is dus, hoe zit het volgens jullie met de beschikbaarheid van de iPad 2, wordt het net zo massaal als de lancering van de eerste iPad en is er niets meer over op een paar winkels na – zoals mijn neef die geluk had – of moet je kamperen voor de winkel om er één te bemachtigen.

En dan nog een vraag aan jullie; Gaan jullie kamperen?

Ow en ik koop hem liever in de winkel dan op Apple.com.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Volgens mijn kristallen bol kon het wel ’s druk gaan worden. Pre-order plaatsen?

Bijdrager
    nebilem

Ik denk dat het wel mee gaat vallen. Velen die een iPad willen hebben er al een.

Bijdrager
    rdesign

Nou, dat betwijfel ik. Iedereen die ik ken met een iPad 1 wil nu de iPad 2. En dat zijn er nogal wat. Zelf heb ik ook de eerste generatie overgeslagen, omdat ik als beetje Applekenner wel weet dat je nooit een ‘1st gen’ product moet kopen. Het zal dus wel zeker druk gaan worden. Waarschijnlijk zijn er net als vorig jaar bij de release van de eerste generatie weer belachelijk weinig exemplaren. Ik zeg, voor de deur slapen maar!:grin:

Bijdrager
    bouncer

Zo gauw het kan, je iPad via de Apple Store (online) bestellen. Als er iemand als eerste bij kan is het Apple zelf.

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij viel het bij de eerste iPad mee, omdat het veel later hier uitkwam dan in Amerika. Veel mensen hadden ‘m toen ook al geïmporteerd. Nu is dat minder. Je kan ook bijv. reserveren bij een APR. Als ze ‘m hebben dan bellen ze je en die houden ze dan voor je vast;).

Bijdrager
    Cerandox

Nee je kunt hem pas 25 maart reserveren bij een APR en dat is niet voor de lading die ze binnenkrijgen, ben vandaag gelijk effe langsgelopen.

Mijn afstudeerstage start nu wat later, dus kan hem nu wel ophalen die dag. Hoewel ik liever al had begonnen met afstuderen en die iPad later had gehaald.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik ben al zeker van mijn exemplaar dus mij hoor je niet klagen:-)

Bijdrager
    1984

Blijf op de hoogte van de iPad 2 beschikbaarheid : Klik

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Ach, als je toch zo druk bent met afstuderen, dan maakt het toch ook niet uit of je hem een weekje later ophaalt.

Bijdrager
    Chorro
    rdesign op 07 maart 2011

Nou, dat betwijfel ik. Iedereen die ik ken met een iPad 1 wil nu de iPad 2. En dat zijn er nogal wat.

Mij niet gezien, heb nu een iPad van een maand oud en ik zie niets interessants in de nieuwe. Enkel een wat snellere processor, nja dat is dan maar jammer. Mijn iPad is snel genoeg.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ken eigenlijk niemand met een iPad 1, die nu al persé de iPad 2 wil.

Maar als je Marktplaats moet geloven zijn dat er toch genoeg.

Bijdrager
    bjorngra

Ben benieuwd of hij nu weer direct via de Store leverbaar is. Volgens mij was het bij de iPad 1 voor het eerst dat een nieuw product niet direct via de Store leverbaar was.

Bijdrager
    iDaan98

Ik hrb vrijdag een gloednieuwe iPad 1 gekocht, en ik blijf die zolang mogrlijk gebruiken. Ookal zijn we dan bij iPad 8, als m’n iPad 1 het nog doet, ben ik blij:)

Bijdrager
    KarelWillem

Alleen doet je spelling-checker het nog niet helemaal goed. Of wel?

Bijdrager
    Cerandox

Uit de JavaScript-benchmarks komt naar voren dat de iPad 2 voornamelijk sneller is door 4.3. Als de iPad 1 op 4.3 draait, zou de iPad 2 nog maar 1,5x sneller zijn. Echter test een JavaScript-benchmark maar een deel van de mogelijkheden, maar het geeft wel aan dat er niet echt een reden is om – qua snelheid – een nieuwe te kopen.

SunSpider:
    http://www.ipadclub.nl/16201/ipad-2-veel-sneller-dankzij-ios-4-3-en-betere-hardware/

Ik denk trouwens ook dat de witte versie veel populairder zal zijn dan de zwarte. Persoonlijk vind ik de witte heel erg mooi, maar de randen zijn toch wat meer afleidend dan bij de zwarte versie. (Hoewel ik daar bij een witte Macbook nooit zo bij stil heb gestaan.)

Daarnaast zal de Wifi 16GB ook veruit het populairst zijn, volgens mij was dit vorig jaar ook zo.

Bijdrager
    MacJelle

Kom net terug uit Dallas. Vertrok daar 15:30 LT, anderhalf uur vóór de release. Voor mij geen probleem; helemaal gelukkig met m’n iPad1. Maar vier anderen in onze bemanning hadden er toch op gerekend er eentje (of meer) mee te nemen. In de VS is ‘ie echt overal te koop: de Wal Mart, de Best Buy en al dat soort winkels. Verwacht daarom niet direct zo’n run als vorig jaar.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.