15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    black templar

bescherming voor me powerbook 12″

Weet iemand of er iets van een hardrubbere bescherming bestaat voor mijn powerbook?
    Iets waar die mee omsloten wordt en redelijke schokken op kan vangen en het liefst ook waterdicht mee is als ie afgesloten is. het moet ook 1..2..3 openkunnen geklapt worden maar moet niet te veel ruimte in beslag nemen want hij moet in mijn rugtas kunnen, want ik wil hem mee als ik ga stekkeren in zweden en/of noorwegen.

Bijdrager
    QriZ24

zoek even op ‘second skin’ in de zoekfuntie. Dan krijg je tal van oplossingen.

suc6!

Bijdrager
    DoppieDoppie

Bingo! Second skin is er in elk gewenst kleurtje, make your choice! 8)

Bijdrager
    Sachin

Toen ik mijn 12″ PowerBook nog had gebruikte ik een Second skin (zie Apple store) en een nauw aansluitende draagtas. Eerst de Second skin over m’n PowerBook en daarna in de draagtas en daarna in mijn rugzak. Redelijk goede bescherming denk ik:)

Apple Store (Belgische prijzen)
    Mac-accessoires
    Draagtassen

1. Tucano Second Skin dark grey voor 12-inch PowerBook
    Eur 24,95
    2. Incase Laptop Nylon Sleeve – voor de iBook 12-inch en de PowerBook G4 12-inch
    Eur 49,95
    (Pagina laad niet volledig in – zit Apple over hun data limiet? :P)

Bijdrager
    bieker

Kijk eens bij:

http://www.crumpler.de/

Ik heb een beschermhoes gekregen voor mijn iBook en die bevalt erg goed. Of ie geheel waterdicht is weet ik niet maar regen houdt hij afdoende tegen.

Bijdrager
    black templar

dank jullie wel maart het is niet echt wat ik bedoelde. ik bedoelde meer iets zoals de aluminium cases van mactruck alleen dan goedkoper zie:

http://www.macintoys.nl/artikelen/portable/mactruck.php

Misschien dat iemand ervaring met deze cases heeft en of het wat is? en of er nog meer keuze is in dit soort bescherming.

Bijdrager
    bieker

Sorry daar heb ik geen ervaring mee. Ik vond die aluminium cases vaak wel erg zwaar worden.

Bijdrager
    SvS

Da’s van Crumpler. Ontzettend COOL!!!! Die heb ik dus, maar is ook in 2 andere kleurvarianten te verkrijgen.

[edit] ik zie dat je nog wat toegevoegd had. Hmm, ik vind die gewoon erg prijzig, die MacTruck. Helaas kan ik je ook niet verder bij helpen…[/edit]

Bijdrager
    black templar

bedankt ik ga ff kijken wat de mogelijkheden van een second skin me kunnen bieden en of het voldoende bescherming bied om mee het veld in te kunnen.

Bijdrager
    Skip

De nwe hardsleeve van Axio.. Zojuist ook besteld… klik hier en dan op het vergrootglas voor meer details

Bijdrager
    viv

:) weet niet hoe handig je bent?
    Flightcases zijn makkelijk zelf te maken…
    Je kunt al het beslag zo kopen, en met een beetje geluk willen ze
    de profielen voor je zagen…
    De rest gaat met boor en popnageltang.
    Om warmte af te voeren kun je plekken onbekleed laten van
    deksel en bodem, gebruik geen onbehandeld alluminium,
    maar geverfd (warmte afvoer).

Bijdrager
    black templar

Die hardsleeve is ideaal 8) al is ie nog redelijk prijzig in ieder geval goedkoper dan die mactruck
    bedankt! Misschien ga ik toch ook nog ff bij de bouwmarkt kijke :P om te zien wat ik zelf in elkaar kan zette maar ik denk dat ik die axio ook ff ga bestellen.

ps. iemand nog een HEDGREN rugzak kopen? kleur: zwart en ook zeer stevig beschermt je powerbook ook tegen een val of stoot alleen wordt nu overbodig dus. en voldoet niet meer aan mij eisen (om nou een rugzak in mijn crusader te stoppen neemt een beetje veel ruimte in)
    foto’s ken ik je altijd ff mailen o ja en is alleen voor 12″ powerbooks en i books geschikt.

Bijdrager
    black templar

klik op deze link om hem te zien:

http://www.hedgren.com/modules/collections/product.php?cid=1&iid=138

mijnes is alleen helemaal zwart

Bijdrager
    PietjePuk

De LeBag vind ik ook wel een mooi alternatief.
    Hier te vinden.

Bijdrager
    MedahOSX
    ”Skip”

De nwe hardsleeve van Axio.. Zojuist ook besteld… klik hier en dan op het vergrootglas voor meer details

Wow, die zijn wel erg mooi, alleen jammer dat er nog zoveel aan de zijkanten zit, maakt het geheel toch weer stuk groter.
    Lullige is ook dat dat ding best mooi is, en das dan weer jammer als daar krassen opkomen;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.