9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    i93Jeffrey

Bescherming MacBook Pro

Hallo OMT’ers!

Sinds vandaag heb ik een nieuwe MacBook Pro (15″) en ik vroeg me af wat voor bescherming jullie voor gebruiken voor portable Macs? Mijn Mac gaat straks namelijk elke dag mee naar school in een tas, dus ik wil mijn Mac goed beschermen (ik had mijn oude MacBook namelijk nooit beschermt en daar zie je o.a. dat het trackpad versleten is en de toetsen.

Hebben jullie tips?

Alvast Bedankt!:)

Bijdrager
    syltheboy

Misschien bestaat er een soort van invisibleSHIELD? Niet alleen voor de buitenkant, maar ook voor de binnenkant. Zelf heb ik een Sony Vaio laptop voor school en heb ook nog geen bescherming, dus misschien is het voor mij ook wel wat. Ik heb wel al een stevige laptop schoudertas.:wink:

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik geen bescherming. Ook niet voor mijn iPhone of MacBook Pro.

Bijdrager
    Xcode

Je zou een sleeve kunnen gaan gebruiken, maar dan voorkom je niet die rare slijtage plekken die je beschrijft.

Bijdrager
    McLoe
    Bijdrager
    Melv1n

Je oude macbook was een witte kunststof macbook? Daar zag je de slijtage sowieso snel vind ik zelf. Met mijn huidige MBP (uni-body) heb ik hier geen last van. Ook van de lelijke “polsplekken” heb ik geen last meer door het aluminium.

Voor de rest gewoon een goede sleeve en eventueel een laptoptas, ik heb hem zelf in een sleeve in mijn eastpack & north face tassen zitten.

Bijdrager
    ErikBruinsma

Zelfde probleem hier, zojuist een MacBook Pro core i7 gekocht. Net als mijn iPad heb ik een Incipio Feather gekocht. Een prachtige bescherming van 1mm dik hard plastic met zachte touch.

http://www.myincipio.com/product/MACBOOK_IM-220/Ultra-Light-featherÂ-for-Apple-MacBook-Pro-15-15-inch-Unibody—Black.html

Bijdrager
    pb2000

In het Plastichuis in Leiden 2 meter transparante folie gekocht, dit op maat gesneden en in 2 minuten op de macbook pro geplakt.

Methode is eenvoudig : oppervlak schoonmaken. oppervlak vochtig maken. sheet erop leggen en met een ramenwisser glad strijken.

De Invisible Shield kost natuurlijk slechts 50€ per sheetje. het is maar hoe belangrijk je een merk vindt..sommige mensen kopen ook merkfolie voor op hun ipad/iphone..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.