6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Emper

Bescherming MacBook doormiddel van skin (Armor Carbon Fiber) ervaring?

Goedenavond allemaal,

Ik hoop dat ik mijn bericht op de goede plek plaats. Het gaat om bescherming van mijn nieuwe MacBook Pro Retina.
    Ik overweeg om deze te beplakken met Bodyguardz Armor Carbon Fiber. Ik ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Met name vraag ik mij af of het goed te verwijderen is. Op mijn iPad heb ik ooit aan de achterzijde de Zagg screenprotector geplakt en moest er met geweld afgehaald worden. Ik vond het een wonder dat bij het verwijderen mijn iPad niet beschadigd was.
    Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Andere tips ook welkom!
    Ik overweeg trouwens ook een skin voor mijn toetsenbord. Dus ook hier zou ik graag wat meer van weten.
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    eonic

Beste Jeroeno, mag ik je feliciteren met de meest kansloze comment van, tja in ieder geval deze week. Wat een enorme bullshit, en dan vooral als vraag op een normale vraag. Ga lekker ergens anders dit soort onzin lopen verkondigen. Bedoel prima als jij dat leuk vindt, maar maak er dan een topic over aan ipv mensen ermee lastig te vallen daar geen zin in hebben.

Aan Emper,

Waarom je macbook helemaal beplakken? Je hebt hele goede hoesen van Speck. Dat zijn 2 losse kunststof delen die samen je hele macbook beschermen. Die kun je er zeker afhalen.

Daarnaast ook nog een protector voor je keyboard ? Ik heb mijn macbook nu sinds 2008, en hij ziet er nog vrijwel als nieuw uit, en dat zonder keyboard protector. Het is uiteraard leuk dat dit soort dingen bestaan, maar het blijft uiteraard een gebruiksproduct, en niet een kunstwerk waar je niet aan komt. lijkt mij dat wat voor bescherming van je keyboard dan ook het werken ermee niet makkelijker maakt.

Bijdrager
    1984
    Emper op 18 juni 2013

Ik overweeg om deze te beplakken met Bodyguardz Armor Carbon Fiber. Ik ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft. Met name vraag ik mij af of het goed te verwijderen is.

Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar op het net is er wel wat over te vinden.

.http://www.youtube.com/watch?v=Z0931B2Q6B4

Bijdrager
    Emper

Bedankt voor jullie reacties.

Eonic
    Over Speck heb ik ook nagedacht, maar de randjes zijn heel scherp. Ik ben toch bang dat bij het verwijderen krassen kunnen komen op mijn mooie MacBook. Tja ik weet dat je gelijk hebt, het is een gebruiksproduct, maar nu durf ik hem niet mee te nemen:-)

1984
    Ik heb inderdaad ook wat filmpjes gezien, maar die gaan allemaal over het plakken net niet over het verwijderen helaas.

Bijdrager
    neals

Ik raad het zelf sterk af. Je hebt namelijk kans dat deze protectors als isolatie gaan werken, waardoor de Macbook zijn hitte niet meer kwijt kan.

De Macbook gebruikt overigens het toetsenbord niet voor ventilatie, maar sommige modellen doen dit al wel. Een beetje onderzoek is aan te raden als je dit overweegt.

Bijdrager
    appelsenperen

Why the fuck zou je je zorgen maken om minime beschadigingen aan een draagbaar apparaat?
    Hoesje dr om heen in je tas en klaar denk?

Je doet toch ook geen blauwe beschermschoentjes om je Van Bommels?
    Net als dat mensen een lelijke plastic/rubberen om hun mooie iPhone doen. Koop dan meteen zo een lelijke Samsung ofzo en houdt 400 euro in je zak.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.