9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    laurabaakman

Beschermhoesje nodig voor de Shuffle

Ik wil dus een iPod shuffle gaan kopen, nu is mijn vraag is een beschermhoesje echt nodig of blijft ie zonder ook heel?

Bijdrager
    Zapt

Zelf heb ik mijn shuffle al een hele tijd en nooit geen hoesje gebruikt. Als er al een krasje op zou zitten valt die mij iig niet op. Zou het er niet bijkopen.

Bijdrager
    ragoooon

Bij de nano en de iPod is dit noodzakelijker vanwege het schermpje dat redelijk krasgevoelig is, maar voor de shuffle zou ik het ook niet zo snel aanschaffen.

Bijdrager
    Granny Smith

geen hoesje nodig… heb hem al sinds de introductie en hij ziet er nog nieuw uit… gebruik hem alle dagen

hoesjes kosten ook veel t.o.v. de shuffle zelf :innocent:

Bijdrager
    laurabaakman

De hoesjes zijn idd duur, daarom vroeg ik het ook, beginnen vanaf 20 euro, ik vind het krankzinnig

Bijdrager
    Marius1976

Het valt me sowieso op dat de shuffle een uiterst degelijk ding is.

Ik heb zelf een nano en een shuffle, en ik vind de nano werkelijk fantastisch om te zien, en ook de functionaliteit bevalt me zeer, maar de shuffle wint het wat mij betreft op het vlak van degelijkheid.

Ik heb die shuffle dan ook gekocht om onderweg steeds bij me te hebben. De nano gebruik lekker veilig thuis… met een hoesje.

Toen ik de shuffle kocht dacht ik: eigenlijk zonde van m’n geld, zo naast m’n nano, maar juist door dit robuuste design ben ik blij dat ik hem toch heb gekocht.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    laurabaakman

HIj is besteld :lol: zonder hoesje!

Bijdrager
    QuikCyborg

Oke, mijn zusje heeft hem met hoesje. Maar ik denk niet dat het heel erg nodig is.

Maar hoevel mb/gig heb je ?

Bijdrager
    cool1

1Gb Shuffle, blijft een geweldig ding he?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.