7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Yuna

Beschadigingen door de fabriek

Ik heb gisteren een nieuwe ipad gekocht, plastic eraf gehaald en ingesteld. Daarna na gebruik weer in de doos gedaan want ik heb nog geen hoesje. Nu zag ik vanmorgen bij daglicht dat in een hoek de rand ietsjes beschadigd is. Overal is de rand mooi glad maar op dat stukje is het ruw. Ik dacht eerst dat het wellicht vuil was, wat raar is, maar dat was het niet. Het valt niet erg op maar nu ik het weet valt het natuurlijk wel op.

Heeft iemand wel eens een Ipad (of wellicht een ander apple product) gehad wat al iets beschadigd uit de gesealde verpakking kwam? Ik twijfel heel erg of ik terug zou gaan met m’n ipad want wellicht heeft een andere hetzelfde en ik wil gewoon geen gezeik van wellicht heb je het zelf wel gedaan. En met een hoes eroverheen zie je het straks wellicht niet meer.

Bijdrager
    Shmoo

Nee, nooit meegemaakt wel al eens dat een pixel stuk was van mijn MacBook Air.

Maar als je ‘m online gekocht hebt kun je de iPad toch in de doos stoppen en retouren met de reden dat die beschadigt is. Je hebt gewoon recht op bedenktijd en een product dat een ‘beschadiging’ heeft lijkt mij een goede reden voor retouren.

Bijdrager
    Yuna

Ik heb hem in de winkel gekocht gisteren. Vind het moeilijk want ik ben ook bang dat ze het erop gaan gooien dat ik het zelf heb gedaan of dat dit iets is waarbij apple niks zou doen omdat het altijd voor kan komen.

Heb even een foto gemaakt:Ā http://i63.tinypic.com/2ah9jbq.jpg

Plaatje is nogal groot vandaar een link.

Bijdrager
    GoeieDag

Ik zie niks.

Maar of een ander het nou wel of niet ziet, of ook wel eens heeft meegemaakt: je moet toch gewoon aan de bak en terug naar de winkel, als je er niet blij mee bent.

Bijdrager
    Shmoo

Ik zie ook geen beschadiging. Ik zie wel vuiligheid op het schuine/afgevlakte oppervlakte dat ze afgevlakt hebben zodat de iPad niet ‘scherp’ aanvoelt. Dat kun je meestal met een nagel er zo vanaf krabben. Dat is vettigheid of een soort smeer dat iedereen op zijn/haar handen heeft en dat blijft wel eens achter op de randen van dit soort devices.

Bijdrager
    Yuna

Onder het nom van veel erger kan het niet worden heb ikĀ  een beetje gekrabtĀ  met m’n nagel en het is er inderdaad af. Gelukkig! Dacht dat het een beschadiging was omdat ik het met een zacht doekje niet weg kreeg.

Bijdrager
    Brombeer

<p class=”cite”>Shmoo op 24 november 2018 om 15:24</p>
    Ik zie ook geen beschadiging. Ik zie wel vuiligheid op het schuine/afgevlakte oppervlakte dat ze afgevlakt hebben zodat de iPad niet ā€˜scherpā€™ aanvoelt. Dat kun je meestal met een nagel er zo vanaf krabben. Dat is vettigheid of een soort smeer dat iedereen op zijn/haar handen heeft en dat blijft wel eens achter op de randen van dit soort devices.

Is indertijd die hele hexaandiscussie je ontgaan? Die Chineesjes in de fabriek hebben nog net de ogen vrij en verder zijn ze helemaal ingepakt alsof ze ebolapatiƫnten moeten verzorgen. Handschoentjes etc. en als een van de laatste stappen voordat het product in de doos gaat is een poetsbeurt (misschien nog steeds met kankerverwekkende hexaan) zodat het artikel gegarandeerd vingerafdrukvrij uit de doos komt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.