10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Neverland1

Beschadiging op metaal

Hoihoi allemaal. Nadat ik laatst even mijn siliconen hoesje van mijn iphone had gegaald zag ik tot mijn schrik een kleine beschadiging op die metalen zijkant. Kan dit door het hoesje komen? Want heb hem verder nooit laten vallen ofzo en ben echt extreem zuinig op mijn iPhone.
    Heb de iphone nog geen 2 weken in mijn bezit.

Groetjes!

Geblokkeerd
    Bento

Ja, dat kan.

Bijdrager
    jf

Het is een vaker voorkomend probleem. Meestal wordt het veroorzaakt door vuil dat tussen de bumper en de iPhone komt en daar kan gaan schuren.

Bijdrager
    Bodevinaat

Jeetje…. Gaan we dit soort nonberichten hier serieus beantwoorden?

Bijdrager

Valt mij de laatste tijd ook op. Mensen Googlen niet meer maar vragen eerst.
    Maar goed we mogen er niets van zeggen want het is een ‘Forum’ he.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Het kan door je hoesje komen, maar eerlijk gezegd vind ik zo’n topic een beetje onzin.
    Maar om je vraag (misschien) te beantwoorden: Het kan door je hoesje komen.

Bijdrager
    SunKeeper

Dan moet je maar geen hoedje kopen. Al die onzin.

Ik heb nog nooit (sinds september 2010) enige manier van bescherming gebruikt, en behalve een paar kleine krasjes op de glazen achterkant van mijn iPhone 4 (ik weet hoe dat komt, en dat is mijn eigen schuld) is eer niets aan te zien, apparaat wordt continue gebruikt.

En het is in mijn ogen ook een gebruiksvoorwerp, als je dat niet zo ziet, dan zou ik er maar een glazen kast voor kopen, en die daarin zetten.

Bijdrager
    hifi

Rubber heeft de negatieve eigenschap dat alles ertussen blijft plakken. Maar ook bij andere hoesjes kan dat gebeuren. Dus je bent er niet vrij van:)

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Ik heb alleen een hoesje om mijn iPod touch, omdat ik met zo’n achterkant nog wel pietluttig ben met krasjes:P maar als ik een iPhone had, deed ik er geen hoesje omheen.

Bijdrager
    timsteenbergen

Ik heb hetzelfde probleem, ik vind het echt niet mooi al die vlekken op de zijkant

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.