15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    TommyNova

Berichtgeving volledig uitzetten, mogelijk?

Hey allemaal,

Ik ben me, net als zovele nog een beetje aan het oriënteren in het nieuwe iOS5. Vind het erg gaaf, alle nieuwe nufjes.

Ben ook wel te spreken over de nieuwe wijze van berichtgeving, maar hoe zet je het in godsnaam allemaal in 1 keer uit…?! Of

Werd vannacht dus meerdere malen wakker van Whatsapp, Mail en een herinnering. Die laatste was overigens een test…hahahah Beetje stom om hem te laten staan…

Maar goed, voorheen was het zo dat je met 1 knop alles kon uitzetten, maar zie die optie niet.

Komt het er nu op aan dat je handmatig alles moet uitzetten als je gaat pitten?
    Want een tijdschema van/voor push in Mail is er niet zeg maar.

Graag lees ik jullie bevindingen en wellicht ook een oplossing voor wat stille nachtelijke uurtjes.:-)
    Dus geen berichtgeving, maar wel (in nood oid) gebeld kunnen worden.

Thanks alvast.

gr Mark

Bijdrager
    computer space

Ha, daarom heb ik m dus op manueel-ophalen staan:)

Bijdrager
    senyo

Gewoon je internet ’s nachts uitzetten helpt ook in jouw geval;)

Bijdrager
    TommyNova

Dank heren…!

Dus in plaats van het bekende knopje onder 4, moet ik nu mobiele data, en me Wifi thuis uitzetten wil ik ’s nachts door kunnen slapen.:-)

Beetje omslachtig, maar het is niet anders blijkbaar. Vind het wel een soort van raar dat ze dat er dan zomaar uithalen…De functie tot volledig uit of aan kunnen zetten van je berichtgeving.

Bijdrager
    SunKeeper

Maar als je dus je berichtgeving helemaal uit zet, valt ‘Telefoon’ daar ook meteen onder.

Dus dat hoor je alsnog geen telefoontje, lijkt het me. Al weet ik het niet precies zeker.

Moderator
    Mac Daddy

Je kan je berichtgeving niet in 1 keer uitzetten. Dat is nu net het hele probleem.
    Je telefoon staat daar inderdaad ook in en misschien betekent dat inderdaad dat je dan ook dat niet meer hoort. Het is duidelijk dat hier een update voor moet komen. Zo werkt het niet echt makkelijk.
    Je zou eigenlijk je notifications in 1 keer uit willen kunnen zetten. En een aparte instelling voor de telefoon.

Je kan ook niet je telefoon op tril zetten, want dan hoor je een mogelijk nood telefoontje niet. Als je hem als wekker gebruikt, is het al helemaal niet een oplossing.

Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik een vaste slaper ben en zelden van een mailtje wakker wordt.

Bijdrager
    Vassilli

Ik heb er zelf ook altijd last van. Daarom zet ik hem ’s Nachts altijd op vliegtuigmodus. Net zo makkelijk.

Bijdrager
    Koning Frank
    Vassilli op 14 oktober 2011

Ik heb er zelf ook altijd last van. Daarom zet ik hem \’s Nachts altijd op vliegtuigmodus. Net zo makkelijk.

dat.

Bijdrager
    Vulture

ja maar ik gebruik mijn iPhone ook als wekker. Dan helpt uitzetten niet!

Bijdrager
    Ravaso

Als je met de schuifknop aan de zijkant de beltonen e.d. uitzet dan doet je wekker het wel gewoon.. Test het maar..

Bijdrager
    MacAanZee

Je kunt volgens mij je iPhone gewoon op trillen zetten, dan hoor je geen ringtone, geen piepjes en berichtensignalen, maar gaat dacht ik WEL de wekker geluid maken.

Bijdrager
    cids

Wekker werkt gewoon als je je telefoon op trillen zet, je krijgt dan ook geen signalen bij notificaties… dus geen probleem lijkt mij!

Bijdrager
    Vassilli
    Vulture op 14 oktober 2011

ja maar ik gebruik mijn iPhone ook als wekker. Dan helpt uitzetten niet!

Vliegtuigmodus is niet uitzetten. Met vliegtuigmodus zet je alle netwerkvoorzieningen uit. Je wekker doet het gewoon nog.

Bijdrager
    Arno
    cids op 14 oktober 2011

Wekker werkt gewoon als je je telefoon op trillen zet, je krijgt dan ook geen signalen bij notificaties… dus geen probleem lijkt mij!

Je krijgt dan misschien geen piepjes of geluidjes, maar wel licht je scherm nog op wanneer er een melding verschijnt. Ik denk dat de TS ook dat bedoelt, dat je wakker wordt van het oplichtend scherm (althans, dat ervaar ik zelf vaak als zeer storend).

Bijdrager
    Sjefvanstratum

Om terug te komen op jouw vraag TommyNova,

Het is wel flink minder dat je nu dus niet meer met één simpele handeling alle berichtgevingen uit en aan kunt zetten.
    Als iemand hier een tip (Buiten het uitzetten van wifi en mobiele data) voor heeft lees ik dat hier graag.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.