8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    joasdekker

berichtgeving mail op iPad 4

Van mijn vrouw heb ik een iPad 4 gekregen. Erg leuk om mee te spelen, maar zo toch nog wel wat zaken om aan te wennen.

Een van de dingen die ik niet begrijp is de berichtgeving van mail.
    In het berichten centrum heb ik mail geselecteerd waarbij als meldingsstijl stroken is gekozen.

Wanneer ik echter mail krijg, wordt dit netjes in mail getoond, maar krijg ik hier verder geen melding van.
    Als beschrijving staat er echter dat “bij meldingen een handeling vereist is voordat u verder kunt gaan. Stroken worden bovenaan het scherm weergegeven en verdwijnen automatisch.”

Begrijp ik hier iets verkeerd, of is er wat anders aan de hand?

Gr.

Joas

Bijdrager
    TheBogeyman

Als je instelling zijn als op het plaatje hieronder, zo het naar behoren moeten werken:

https://www.dropbox.com/s/4slnp73ru5769d3/2012-12-15%2011.48.05.png

Bijdrager
    joasdekker

Dat staan ze ook. Toch werkt het niet. Zie ik iets anders over het hoofd?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst van iOS HARDWARE naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    TheBogeyman

Verschijnen de berichten wel in het berichtencentrum? Dus het pull down menu (met 1 vinger van boven aan het scherm naar beneden swipen).

Bijdrager
    joasdekker

Ja dat doen ze wel.
    Is het zo dat alleen in het hoofdscherm de berichten bovenaan worden weer gegeven of ook in een willekeurige app?

Bijdrager
    Wolfii82

Alleen in het hoofdscherm.

Bijdrager
    joasdekker

Op die manier.
    Dan snap ik mijn verwarring. Misschien ben ik een zeikerd, maar vind het weinig toegevoegde waarde hebben dan. In het hoofdscherm zie je toch wel aan het app icoontje onderaan dat er mail is. Juist in een andere app is dat niet zichtbaar en zou het handig zijn om een notificatie te krijgen.

Bedankt in ieder geval voor de reactie.

Gr. Joas

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.