19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Steve Brooklyn

berichtencentrum

Misschien een hele domme vraag, maar hoe zet ik berichtencentrum aan?
    Ik heb iOS5 geinstalleerd op mijn iPhone 4, maar het berichtencentrum doet het niet? Of ik kan het niet vinden…
    Ook al heb ik in mijn instellingen wel aangegeven dat die moeten vertonen? Wat doe ik fout…?

Bijdrager
    coppess

je moet naar beneden swipen met je vinger vanaf de statusbar (de balk met de klok en je provider erin), dan moet ie als het goed is tevoorschijn komen

Bijdrager
    Steve Brooklyn

oooooooooh zo! Als een rolluik! hahahaha

Ik dacht dat dit alles ook in mn begin scherm zou komen te staan…;)
    (jammer…)

Thx!!!

Bijdrager
    Oppie

Zo is het.

Waar ik mee zit is dat de meldingen niet in het in het lock screen staan, terwijl dat wel is gekozen mbv de schuifschakelaar in het notification center. De RTM geeft geen hint in deze. Wie weet hoe dat zit?

Edit: zelfde vraag dus als Steve net voor mij stelde.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik kon ‘m eerst ook niet vinden. Ik weet trouwens niet waar je kunt instellen welke dingen je wel of niet in het berichtencentrum wilt laten zetten.

Bijdrager
    MrTeal

Ik dacht dat dit er ook in zat ja, meldingen op je lockscreen.
    Hoef ik ‘m niet te jailbreaken dacht ik nog, maar nu mis ik het wel dus misschien toch s over nadenken t weer te doen..

Bijdrager
    Oppie

Nee, hoeft niet; het zit er wel in. Lees dan eens eerst de manual van iOS 5, of de info op de Apple website.
    Maar wie weet er een oplossing?

Bijdrager
    MrTeal

Ja ze zijn er wel, maar ik dacht dat er zoiets inzat als LockInfo. dat standaard je agenda enzo op je lockscreen staat.

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Ik dacht dat dit scherm geheel in je lockscreen zou staan…
    Maar dat is dan niet zo?

Bijdrager
    Oppie

Het lijkt dus niet te werken zoals beloofd -zie de iOS 5 manual of de Apple website.
    Ze komen wel op, als op dat moment het lock screen ‘aan’ stond, en als je eenmaal hebt unlocked zijn ze ook weer verdween. Niet handig, denk ik…

Bijdrager
    SunKeeper

Je stelt Berichtencentrum in onder ”Berichtgeving” in de Instellingen.

Wat me alleen opvalt is dat die instellingen niet goed worden bewaard, i.i.g. de volgorde van de apps niet.

Nu weet ik niet precies hoe dat komt; is dat omdat hij het zelf probeert in te delen of is het echt een bug? Ik heb de keuze bovenaan op ”Handmatig” staan.

Bijdrager
    chippie

Hoe komt het dat ik maar een paar agenda items zie staan in het berichten centrum terwijl het aantal op 10 staat bij de instellingen?

Bijdrager
    senyo

Is het zo dat in berichtencentrum alleen de afspraken van vandaag en morgen worden weergegeven? Of zie ik dat verkeerd?
    Edit: volgens mij neemt ie de afspraken in de komende 24 uur.

Bijdrager
    064harry

Hier ook dezelfde problemen als hierboven:

Berichtencentrum geeft 1 item van gisteren weer, 1 item van vandaag en 5 items voor morgen.
    Terwijl er voor vandaag meer items zijn (waren).

Bijdrager
    chippie

Ik heb er even wat mee gerommeld en tot de conclusie gekomen dat je slechts agenda items te zien krijgt van de komende 24 uur. Het aantal items dat je kan instellen, onderinstelling heeft volgens mij betrekking op het totaal aantal berichten in het berichten centrum en niet specifiek voor agenda items.

Bijdrager
    064harry

Gisteren heb ik alle items weer uitgezet in het berichtencentrum en daarna weer aangezet!
    Nu zie ik wel alle items voor vandaag maar dat zij er ook maar 6.
    Gisteren 7 incl. Dag ervoor en dag erna.
    Nu alleen dag van vandaag.

Bijdrager
    SunKeeper

Het lukt jullie dus niet om de agenda op het lockscreen te krijgen, als ik het goed begrijp?

Wat ik namelijk graag zou willen is de agenda wel op het lockscreen, maar niet in het berichtencentrum.

Dat heb ik ook als zodanig ingesteld, maar ik krijg helemaal niets te zien.

Bijdrager
    Afroman

Dat kan ook niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Wel.:razz:

Ja sorry, maar als je in Instellingen > Berichtgeving > Agenda kijkt, staat er bovenaan een schakelaar ”Berichtencentrum” en onderaan staat er een schakelaar ”In toegangsscherm”. Als je dan die eerste uitzet, kun je nog steeds die 2de wel aanzetten.

Dat geeft aan dat het dus wel kan. Overigens: als ik ze allebei aanzet zie ik nog steeds niets op mijn lockscreen, terwijl mijn agenda toch gewoon de hele dag vol staat en er in berichtencentrum wel te lezen is wat mijn agenda-inhoud is voor de komende uren.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.