4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Geedee

Berichtencentrum volledig uitschakelen op iPhone

Op m’n iPhone met ios 8 veeg ik veel te vaak en zonder het te willen het berichtencentrum naar beneden. Nu heb ik er alle apps en widgets uitgeschakeld maar het nu lege gordijn rolt nog altijd naar beneden. Hoe geraak ik hier definitief van verlost? Alvast dank voor de tips.

Bijdrager
    Gerd

Voor zo ver ik weet, moet ik je dan helaas teleurstellen en zeggen dat het niet uitgezet kan worden.
    Of iemand moet een trucje weten waar ik niet op de hoogte van ben, maar dat lijkt me sterk.

Bijdrager
    Geedee

Volgens mij kon het vroeger wel. Ik weet helaas niet meer hoe het ging. Als jij zegt dat het nu niet meer kan, geloof ik je natuurlijk. Maar toch hoop ik dat iemand hier vertelt dat het op de een of andere manier toch nog lukt.

Bijdrager
    Sander

Helaas pindakaas, wat je wilt is niet mogelijk. Ik denk dat je twee dingen kunt doen:

1. Jezelf in praktisch iPhone-gebruik trainen zodat je minder vaak per ongeluk het berichtencentrum naar beneden sleept.
    2. Je iPhone jailbreaken en dan een jailbreak vinden die het voor je uitschakelt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.